ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمداران جدید سامسونگ با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل عرضه شدند

گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس با گارانتی رسمی شرکت پارس سامتل قشم همراه با سیم‌کارت‌های 3G/4G شاتل موبایل به بازار داخلی کشور عرضه شد و بنابر صحبت‌هایی که پیش‌تر درباره رجیستری ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۴

گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس با گارانتی رسمی شرکت پارس سامتل قشم همراه با سیم‌کارت‌های 3G/4G شاتل موبایل به بازار داخلی کشور عرضه شد و بنابر صحبت‌هایی که پیش‌تر درباره رجیستری شدن این مدل از موبایل‌های سامسونگ زده شده بود بدیهیست که این مدل‌ها همگی رجیستری شده هستند.
جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ همراه با بسته آغازین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل شامل سه ماه مکالمه، پیامک، اینترنت، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا و بسته کتاب صوتی به همراه 50 گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه هدیه عرضه می شود.

متقاضیان می‌توانند گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس را از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور با گارانتی پارس سامتل قشم همراه با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل خریداری کنند.

از ویژگی های بارز و امکانات کم نظیر سری S9 سامسونگ می‌توان به امکان ساخت ایموجی‌های واقعیت‌افزوده(AR)، فیلمبرداری فوق آهسته، عکاسی در نور بسیار کم، دیافراگم دوگانه، بلندگوهای استریو، مقاومت بسیار زیاد در برابر آب و گرد و غبار و غیره اشاره کرد.

می‌توانید بررسی اختصاصی دیجیاتو از این موبایل محبوب را در این لینک بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bijan jahan
    bijan jahan | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    یه سفره ای پهن شده همه میخان بخورن قیمت واقعی تو ایران فقط باید خابشو ببینیم

  • Constantine
    Constantine | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    اینا رو نگاه. اون خارجی اگر گوشی با سیم کارت میده قیمتش یک دهم قیمت اصلی گوشیه با این طرح ها، نه که به قیمت اصل با چهارتا طرح مسخره بندازن به مردم. بخوام گوشی رو کامل بخرم دیگه منت شما رو چرا بکشم. چندرغاز قیمت این طرح ها هم نخواستم مال خودتون

    • switch mode
      switch mode | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

      منم فک کردم میخوان با شرایط اپراتور لاک بدن.
      بمیرن با این ابتکاراتشون

مطالب پیشنهادی