ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

P20
تکنولوژی

احتمال پشتیبانی دوربین P20 از اسلوموشن و انتشار تصاویر جدید از آنها

در ادامه داستان دنباله دار لو رفتن مشخصات سری P20 هواوی از شرق و غرب دنیا، این بار نوبت به Roland Quandt رسیده که اطلاعات مربوط به قیمت، رم و حافظه داخلی P20 و مدل پرو ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

در ادامه داستان دنباله دار لو رفتن مشخصات سری P20 هواوی از شرق و غرب دنیا، این بار نوبت به Roland Quandt رسیده که اطلاعات مربوط به قیمت، رم و حافظه داخلی P20 و مدل پرو را برای علاقمندان به محصولات کمپانی چینی برملا سازد.

بر اساس پستی جدیدی که وی در توییتر منتشر کرده تنها یک مدل از P20 به بازار اروپا راه می کند که از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. P20 پرو نیز حافظه داخلی مشابهی دارد اما رم آن 6 گیگابایت ظرفیت دارد.

Quandt مدعی شده در بازارهای دیگر نسخه های متنوعی از این سری عرضه می شود اما برنامه کمپانی سازنده برای اروپا به همین دو مدل محدود می شود. از نظر قیمت نیز نسخه معمولی در اروپا 679 یورو قیمت خواهد داشت در حالی که کاربران برای خرید مدل پرو باید 899 یورو کنار بگذارند.P20وی در کنار این اطلاعات تصاویری را هم از این دو اسمارت فون منتشر کرده که بر اساس آن نمایشگر P20 و مدل پرو به ترتیب 5.8 و 6.1 اینچ خواهد بود در حالی که پیش از این سایز آن 6.01 اینچ عنوان شده بود.

Quandt پیش از این مدعی شده بود این دو اسمارت فون از نمایشگر با نسبت تصویر 19:9و رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل و چیپست کایرین 970 با پردازنده هشت هسته ای با حداکثر کلاک 2.4 برخودار خواهند بود. در مورد دوربین نیز P20 از دو سنسور بهره می برد اما مدل پرو دوربین سومی هم دارد که احتمالا لنز تله فوتو 80 میلیمتری خواهد بود.

علاوه بر Quandt، افشا کننده معروف دیگری به نام «Ricciolo» تیزری اسلوموشن را در توییتر منتشر کرده و مدعی است که با دوربین P20 ثبت شده است.حتی اگر این ادعا دست باشد بعید است محصول جدید هواوی توان رقابت با اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه اکسپریا XZ2 را داشته باشد زیرا چنین دستاوردی مستلزم وجود سنسور اختصاصی با حافظه ای است که فریم های لازم برای ایجاد اسلوموشن را با رزولوشن و سرعت بالا بافر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • manirostami
    manirostami | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    به عنوان یکی از طرفدار ها و کسی که گوشی هواوی رو دارم میخواستم یک سری توضیحات را نسبت به برند هوآوی خدمتتون بگم. چونکه توی چند سال اخیر ذهنیت مردم نسبت به این برند ذهنیت جالبی نبوده، اول اینکه هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و توی آن ها گوشی های فرسوده شما را با گوشی های مدل جدید خودش به صورت مجانی جایگزین می کنه

  • armanbabai
    armanbabai | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    با سلام به همه دوستان و سایت خوب دیجیاتو
    به شدت منتظرم فقط بیاد ایران تا بگیرم این گوشی عالیو
    طراحی پی ۲۰ و پی ۲۰ لایت توسط TENAA، سازمان تنظیم مقررات چین، تایید شده است. پی ۲۰ لایت با یک صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ و نسبت تصویر ۱۹:۹، دوربین دوگانه ۱۶ و۲ مگاپیکسلی پشتی، یک دوربین جلو‌ی ۲۴ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. سیستم عامل اندروید ۸ اوریو همراه با رابط اختصاصی EMUI 8.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
    در بازار اروپا، هواوی پی ۲۰ لایت ۳۶۹ یورو، هواوی پی ۲۰ در حدود ۶۷۹ یورو و هواوی پی 20 پرو، ۸۹۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود که ارزانترین مدل به یک چیپ کرین میان رده و دو محصول دیگر به کرین ۹۷۰، تراشه پرچمدار هواوی، مجهز باشند.
    من الان P10 lite دارم و واقعا راضیم ازش
    هواوی یعنی همونقد که هزینه میکنی همونقد هم امکانات بهت میده

  • new wolf
    new wolf | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    حداقل آیفون کل جلوی گوشی رو صفحه کرده که او بریدگی هم گذاشته نمیدونم چرا شرکتای دیگه پایین موبایل که فضای خالی داره رو استفاده نمیکنن فقط باید تقلید کنن اون بریدگی رو بذارن?

    • last past
      last past | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

      از یه جهت خوب شده اگه حاشیه پایینم حذف میکرد میگفتن کپی آیفون تنه. ولی اینجوری بیشتر شبیه اسنشال فون شده. هر چن من مخالف جدی اون ناچ مسخره هستم. به خاطر چن درصد نسبت صفحه گند میزنن به طراحی

مطالب پیشنهادی