ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر هم تبلیغ ارزهای مجازی را ممنوع می کند

افزایش چشمگیر قیمت ارزهای مجازی و فعالیت های مشکوک در این زمینه بسیاری از پلتفرم های محبوب را به اخذ اقداماتی در این زمینه وادار ساخته و حالا نوبت به توییتر رسیده است. به گزارش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

افزایش چشمگیر قیمت ارزهای مجازی و فعالیت های مشکوک در این زمینه بسیاری از پلتفرم های محبوب را به اخذ اقداماتی در این زمینه وادار ساخته و حالا نوبت به توییتر رسیده است.

به گزارش «اسکای نیوز» سیاست جدید توییتر شامل ممنوعیت تبلیغ عرضه اولیه سکه ICO، فروش توکن و کیف های ارز مجازی شده و طی دو هفته آتی اجرایی می شود. این کمپانی تبلیغ مربوط به مراکز تبادل ارزهای مجازی را نیز تا حد زیادی محدود خواهد کرد.

پیش از توییتر، کمپانی های گوگل و فیسبوک تبلیغات ارزهای مجازی را به خاطر دغدغه هایی درباره فعالیت هایی غیرقانونی ممنوع کرده بودند.

دوماه قبل «راب لیترن»، مدیر محصولات فیسبوک اعلام کرد این شرکت و زیرمجموعه های آن مانند اینستاگرام تبلیغات مربوط به ارزهای مجازی و عرضه اولیه سکه را که اغلب با شیوه های گمراه کننده همراهند، ممنوع می کند.گوگل نیز در روزهای گذشته از قصد خود برای ممنوع ساختن تبلیغات پول‌های مجازی و محصولات مشابه خبر داد. بر اساس این تصمیم، تبلیغ ارزهای مجازی و محصولات مالی دارای حالت حدس و شرط بندی متوقف خواهد شد. یکی از این محصولات در بازارهای مالی به گزینه‌های باینری شهرت دارد که طی آن فرد یا تمام پول خود را از دست می دهد یا دو برابر آن به دست آورد.

این دو کمپانی پس از انتشار گزارشات مرکز جرایم سایبری بریتانیا (Action Fraud) مبنی بر افزایش 400 هزار درصدی زیان مالی قربانیان بیت کوین، تبلیغات این ارزها را ممنوع کردند.

اعمال محدودیت بر تبلیغات ارزهای مجازی نخستین اقدام توییتر در این زمینه نیست و مسئولان این کمپانی هفته گذشته اعلام کرده اند که اقداماتی را برای مقابله با اکانت های مشکوک به کلاهبرداری از طریق ارزهای مجازی در دستور کار خود قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yosof
    yosof | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    محدودیت محدودیت
    فیلتر فیلتر
    بسه دیگه
    همه چی رو آزاد بزارید
    مردم خودشون میدونن کدومو انتخاب کنن
    لازم نکرده بهشون مطاب یاد بدید
    این چه دموکراسی هست که همه رو فیلتر کردی،بعد میگی انتخاب کن
    ولمون کنین ساندیس خورا
    بزارآزاد باشیم نفس بکشیم

  • آریا
    آریا | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    حباب بیت کوین هم ترکید

مطالب پیشنهادی