ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل vivo X21 شرکت ویوو
تکنولوژی

موبایل vivo X21 با بریدگی بالای نمایشگر و سنسور اثر انگشت در زیر آن رونمایی شد

کمپانی چینی ویوو از محصول جدید خود vivo X21 با یک نمایشگر غول پیکر ۶.۲۸ اینچی از نوع AMOLED با بریدگی بالای آن مشابه آیفون X رونمایی کرد. در بریدگی بالای نمایشگر این موبایل یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی چینی ویوو از محصول جدید خود vivo X21 با یک نمایشگر غول پیکر ۶.۲۸ اینچی از نوع AMOLED با بریدگی بالای آن مشابه آیفون X رونمایی کرد.

در بریدگی بالای نمایشگر این موبایل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسل با گشادگی دیافراگم f/2.0 و اسکنر سه بعدی چهره برای تشخیص هویت کاربر جا خوش کرده است. در بدنه پشتی نیز شاهد حضور یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.4 برای ایجاد افکت های مختلف در پس زمینه تصویر قابل مشاهده هستند.

موبایل vivo X21 شرکت ویوو

موبایل vivo X21 در زیر بدنه خود میزبان چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی و همچنین پردازشگر تصویر آدرنو ۵۱۲ به همراه ۶ گیگابایت رم است. کاربران از بین ظرفیت های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز می توانند یکی را به عنوان حافظه داخلی موبایل خود برگزینند.

همچنین ویوو یک نسخه ویژه از محصول خود با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را نیز روانه بازار خواهد کرد که ویژگی بارز آن بهره مندی از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است. قابلیتی که برای نخستین بار آن را در نمایشگاه MWC امسال و در قالب موبایل vivo X20 دیده بودیم. لازم به ذکر است که اسکنر اثر انگشت در نسخه های معمولی vivo X21 در بدنه پشتی تعبیه شده است.

موبایل vivo X21 شرکت ویوو

موبایل جدید ویوو با یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و اندروید ۸.۱ روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی ۴۵۸ و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی معمولی ۵۰۵ دلار تعیین شده و از ۴ روز دیگر در دسترس خریداران قرار خواهند داشت.

مدل ویژه از نسخه ۱۲۸ گیگابایتی موسوم به X21 UD نیز از ۸ روز دیگر و با قیمت ۵۶۸ دلار قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    مگه نمی گید سنسور زیر صفحه پس چرا عکس اولی پشت گوشیه

    • ali ah
      ali ah | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

      یه بار دیگه متن رو بخون با دقت میفهمی

  • | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    یا مُقَلّد اَلتَقلِید ... و یا کپی الکُپّي

مطالب پیشنهادی