ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سلام ۹۷

گسترش اینترنت موبایل و فراگیر شدن ابزارهایی مثل تلگرام در سالی که گذشت، جامعه ایران را بیش از هر زمان دیگر به فضای آنلاین پیوند زد؛ پیوندی که ناگسستنی بودن آن در مقاطعی از سال ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۴

گسترش اینترنت موبایل و فراگیر شدن ابزارهایی مثل تلگرام در سالی که گذشت، جامعه ایران را بیش از هر زمان دیگر به فضای آنلاین پیوند زد؛ پیوندی که ناگسستنی بودن آن در مقاطعی از سال گذشته به خوبی برای همگان نمایان شد.

فضای مجازی که جای خالی بسیاری از تفریحات را برای مردم کشورمان پر کرده، تبدیل به همدمی دلنشین برای دقایق زندگی‌مان شده است. همدمی که با آن می‌خندیم، یاد می‌گیریم، و در مجموع فضایی بازتر را تجربه می‌کنیم.

یکی از کاربردهای این همدم مجازی، انتقال اخبار است. این روزها به لطف تلگرام، خبرها در سریع ترین زمان ممکن به ما منتقل می‌شوند و تصویری از آنچه در کشور و سایر نقاط دنیا در جریان است را ارائه می دهند. به واسطه حجم زیاد مخاطبین متمرکز شده در تلگرام، این خبرها خیلی سریع دهان به دهان می‌شوند و از کاربری به کاربر دیگر منتقل می‌گردند.

در این میان خبرهای منفی به واسطه تیترهای آنچنانی و قابلیت به اشتراک گذاری بسیارشان، بیشتر مورد توجه کانال‌های مختلف قرار می‌گیرند و در مقاطعی تعداد آن‌ها آنقدر زیاد می‌شود که گویی گرد غم را بر روی جامعه پاشیده‌اند.

در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیاز به امید و خودباوری داریم، با خبرهای منفی چنان بمباران می شویم که یأس در دل هایمان شکوفه می کند و آینده در برابر چشمانمان سیاه تر از هر زمان دیگری رخ می نماید.

اما آیا یک جامعه خموده و یأس زده می تواند چرخ‌های پیشرفت را به حرکت درآورد؟ جان اف کندی، رئیس جمهور فقید آمریکا، در یکی از سخنرانی‌های معروف خود خطاب به مخاطبانش چنین گفت: «نپرسید که آمریکا برای شما چکار می تواند بکند، بگویید که من برای کشورم چه کار می توانم بکنم»

امیدوارم در سال ۹۷، نگاهی هوشمندانه تر به اخباری که در طول روز در برابر چشمانمان قرار می‌گیرد داشته باشیم و باور کنیم که می توانیم. ایران بی شک میهنی‌ست برای ذهن‌هایی درخشان، مثل شما. ذهن هایی که هر یک قابلیت‌های بسیاری دارند و با اندکی ایمان به خود و کشورشان، می توانند تغییرات شگرفی را رقم زنند.

شاید برای همین است که ما در دیجیاتو به دنیای تکنولوژی عشق می‌ورزیم. تکنولوژی دریچه‌ای رو به فردا است و همواره در دل خبرهای خود، نوید روزهایی بهتر را می دهد. روزهایی که ما و شما هم می‌توانیم در محقق شدن آن سهم داشته باشیم.

از طرف خودم و تمام تیم دیجیاتو، شروع سال جدید را به همه شما دوستانی که همیشه محرک قلم‌هایمان بوده اید، تبریک می گویم و سالی سرشار از خودباوری را برایتان آرزومندم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • si47ash
    si47ash | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    سال نوی همه مبارک ? اینجا هم دارن عیدی می‌دن https://sfonts.ir

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    بنازم طراحی روووو

  • musefian
    musefian | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    سلام سال نو همه دوستان مبارک باشه.
    بنده هم به عنوان کسی که از ابتدای راه اندازی سایت نارنجی و بدنبال اون دیجیاتو این سایت ها رو دنبال میکردم(علاقه به دنیای فناوری..) یه انتقاد از دیجیاتو بکنم:
    کلا نه نارنجی (که مرد) و نه دیجیاتو به قسمت نظرات اهمیت نمیدن و در بیش از نود درصد موارد هم اصلا پاسخی به نظرات از طرف تیم دیجیاتو و حتی نویسنده پست داده نمیشه!
    و این یه جور بی احترامی به کسانی هست که ارزشی برای این سایت درنظر میگرن و نظر میدن هست.
    در حقیقت اصلا قسمت نظراتی در این سایت وجود نداره،شما زیر هر پست دیجیتاو بعد این همه سابقه بزور پنج تا نظر شاید پیدا کنید...
    البته ضرر این کار رو هم خود دیجیاتو خورده همینطور که میدونیم یکی از بخش های جذابی که حتی از خود مطالب بروز فناوری هم جذاب تر هستن بحث هایی هست که بین کاربران مخصوصا افرادی که در این زمینه تخصص خاصی دارن و یا گیگ یا نرد هستن شکل میگیره که خیلی از خود مطالب نویسنده بار اموزشی و جذابیت بیشتری برای مخاطب داره،چیزی که ما دقیقا مثالشو توی سایت های زومجی و زومیت توی قسمت نظرات میبینم که چه جو داغ و جذابی قسمت نظراتش داره.و چقدر به نظرات پاسخ داده میشه و به خواسته مخاطباشون احترام گزاشته میشه.
    بهر حال مخاطب هر جا که تنورش داغ تر باشه میره ما هم از سر اینکه تو همه سوراخا باید سرمونو بکنیم خخخخ به دیجیاتو هم سر میزنیم حتی اگه قسمت نظراتی اصلا وجود نداشته باشه.

  • Mr.Mohammad
    Mr.Mohammad | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    نوروز بر دیجباتو مبارک

  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    کدوم بیکاری داره دیسلایک میکنه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی