ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HTC موبایل های اقتصادی دیزایر 12 و +12 را معرفی کرد

دقایقی پیش HTC دو موبایل جدید به نام های دیزایر 12 و +12 را به خانواده دیزایر خود اضافه کرد که بازار محصولات اقتصادی را نشانه گرفته اند. هر دو دستگاه از جدیدترین زبان طراحی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۶

دقایقی پیش HTC دو موبایل جدید به نام های دیزایر 12 و +12 را به خانواده دیزایر خود اضافه کرد که بازار محصولات اقتصادی را نشانه گرفته اند.

هر دو دستگاه از جدیدترین زبان طراحی کمپانی تایوانی بهره می گیرند و شباهت بالایی هم به به مدل ٖU11 دارند؛ بدنه آنها طراحی موسوم به شیشه مایع (مانند سطح آب بازتاب دهنده محیط است) را به ارث برده و بخش های جانبی شان از فلز ساخته شده.

مدل دیزایر 12 ابعادی برابر با ۱۴۸.۵ در ۷۰.۸ در ۸.۲ میلی متر دارد و وزن آن از ۱۳۷ گرم فراتر نمی رود. از همین رو میتوان گفت که این موبایل در رده محصولات کامپکت جای می گیرد. دستگاه همچنین نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد.

توان پردازشی دیزایر 12 را یک چیپست ۶۴ بیتی چهار هسته ای MT6739 مدیاتک تامین می کند که به سه گیگابایت رم نیز مجهز است. این تلفن هوشمند ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد. در بخش پشتی بدنه نیز یک دوبین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 خودنمایی می کند که به تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فازی و auto-HDR مجهز است. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 نیز در بخش جلویی بدنه این موبایل قرار دارد و برقراری تماس های تصویری را ممکن خواهد کرد.

باتری دستگاه ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ آن از طریق یک کابل microUSB صورت می پذیرد. البته اچ تی سی آنقدر شجاعت نداشته که جک ۳.۵ میلی متری صدا را از بدنه این موبایل حذف کند و دستگاه با این امکان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

HTC U12

محصول بزرگ تر اما که با نام 12+ معرفی شده شباهت زیادی به نسخه استاندارد دارد اما با برخی تغییرات که در ادامه خواهیم گفت. این موبایل به یک نمایشگر ۶ اینچی IPS LCD با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی مجهز است و اسنپدراگون ۴۵۰ همراه با سه گیگابایت رم توان پردازشی آن را تامین خواهد کرد. حافظه داخلی این موبایل نیز به ۳۲ گیگابایت خلاصه می شود و یک باتری اندک بزرگ تر ۲۹۶۵ میلی آمپر ساعتی هم برایش در نظر گرفته شده که می تواند انرژی لازم برای یک روز استفاده متعادل را فراهم نماید.

مشخصه برتر این موبایل نسبت به نسخه اصلی اش اما دوربین دوگانه اصلی آن است که یک دوربین دو مگاپیکسلی عمق سنج را در کنار حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اش دارد و امکان گرفتن عکس های پرتره با اندکی عمق میدان یا افکت بوکه را به کاربرانش می دهد. در بخش جلویی این موبایل هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که گشودگی دهانه لنز f/2.0 دارد تا عکس های بهتری را در نور کم بگیرد.

HTC U12+

هر دوی این موبایل ها همراه با اندروید اوریو و البته به روزرسانی Project Treble به بازار عرضه می شوند. مدل دیزایر 12 قرار است که تا اواخر ماه آوریل در رنگ های مشکی و نقره ای به بازار عرضه شود و هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دو دستگاه ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • u kh
    u kh | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    @Mr Salem9675
    معلومه هیچی نمیدونی از اچ تی سی هرچند اینی که گفتی به اعتبار ربطی نداره ولی محض اطلاع همین الان u ultra و HTC10 که دوتا پرچمدار قبل هستن اندروید o رو دریافت کردن! اینارو من مطمئنم اما تو لیست گوشیای دیگه ای هم هستن.چه طور میگی فقط u11!شما برند معتبرتون رو میشه بگین?

  • u kh
    u kh | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    من دیدم gsmarena قیمت زده بود ،مدل کوچکتر حدود 230 دلار و مدل بزرگتر حدود 290 دلار

  • علیرضا حسینی
    علیرضا حسینی | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    وقتی هنوز اطلاعی از قیمت ندارین چجوری میتونین تیتر بزنین که این ی محصول اقتصادیه؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی