ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

والپیپرهایی از جنس نقشه؛ راهی متفاوت برای شخصی سازی تلفن هوشمند شما

سلایق افراد در انتخاب والپیپر بسیار متفاوتند. بعضی والپیپرهای ساده و تک رنگ را می پسندند، بعضی دوست دارند که تصویر خودشان را روی پس زمینه بیندازند و بعضی دیگر طرح های مفهومی و مینیمالیستی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

سلایق افراد در انتخاب والپیپر بسیار متفاوتند. بعضی والپیپرهای ساده و تک رنگ را می پسندند، بعضی دوست دارند که تصویر خودشان را روی پس زمینه بیندازند و بعضی دیگر طرح های مفهومی و مینیمالیستی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند.

اگر جزو دسته سوم هستید، امروز پیشنهاد بسیار جالبی برایتان داریم: والپیپرهایی از جنس نقشه های هوایی که می توانند جلوه خاص و منحصر به فردی به تلفن هوشمند شما ببخشند.

وبسایتی به نام Alvar Carto به تازگی و در اقدامی خلاقانه، برای کاربران موبایل امکانی فراهم کرده که به سلیقه خود از نقشه های هوایی والپیپر بسازند. این نقشه های هوایی را می توانید از هر شهری که دلتان خواست انتخاب کرده و پیش از نشاندن روی صفحه، اندکی آن ها را دستکاری هم بکنید.

روند کار بدین صورت است که با ورود به وبسایت، می توانید شهر مورد علاقه تان را روی نقشه جستجو کرده تا نقشه آن برایتان نمایان شود. حالا می توانید آزادانه روی نقشه بچرخید و کادر دلخواه تان برای ساخت والپیپر را برگزینید.

آلوار کارتو بعد از این که کادرتان را تنظیم کردید، چند گزینه کوچک شخصی سازی برای رنگ بندی نقشه ها هم در اختیارتان قرار می دهد تا نتیجه نهایی کاملا مطابق سلیقه تان باشد.

در تصویر پایین می توانید نمونه ای از والپیپرهای ساخته شده با این وبسایت را مشاهده کنید، یک نقشه هوایی زیبا از آمستردام:

والپیپرهایی که با آلوار کارتو می سازید منظره زیبا و چشم نوازی به پس زمینه موبایل تان می دهند، و اگر نمایشگرتان از نوع AMOLED باشد این زیبایی دو چندان خواهد شد. جالب است بدانید که آلوار کارتو به غیر از ارائه والپیپر، می تواند آن ها را در ابعاد بزرگ روی پوستر چاپ کرده و به درب منزل تان بفرستد. هر چند این موضوع برای ما ایرانی ها نمی تواند کاربرد زیادی داشته باشد.

اگر دوست دارید که برای سال جدید والپیپر خاص و خیره کننده ای روی پس زمینه موبایل تان داشته باشید، می توانید همین حالا به وبسایت آلوار کارتو مراجعه کرده و تصویر پس زمینه نقشه ای مخصوص به خودتان را بسازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • روزبه
    روزبه | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    بسیار شخمیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی