ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بعد از رسوایی در اوبر، تراویس کالانیک مدیر عاملی یک کمپانی دیگر را برعهده می گیرد

بعد از اجبار به رها کردن مقام مدیر عاملی کمپانی اوبر در ماه ژوئن سال گذشته و جایگزینی دارا خسروشاهی، تراویس کالانیک برای به سدت گرفتن سکان هدایت یک کمپانی تازه آماده می شود. مدیرعامل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

بعد از اجبار به رها کردن مقام مدیر عاملی کمپانی اوبر در ماه ژوئن سال گذشته و جایگزینی دارا خسروشاهی، تراویس کالانیک برای به سدت گرفتن سکان هدایت یک کمپانی تازه آماده می شود.

مدیرعامل پیشین اوبر اخیراً در بیانیه ای تازه، خبر از خرید کمپانی City Storage Systems به ازای 150 میلیون دلار داده است و قصد دارد خودش را به عنوان مدیرعامل این کمپانی فعال در زمینه املاک و مستغلات منصوب کند.

سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری کالانیک، تنها 10 درصد از ثروت کل وی را شامل می شود. هنگام فروش سهام اوبر به سافت‌بانک ژاپن، کالانیک تمام سهام خود به ارزش 1.4 میلیارد دلار را فروخت. هزینه قرارداد خرید کمپانی City Storage Systems هم از فروش همین سهام تامین شده است.

کالانیک ضمن تایید این خبر اعلام کرده که کمپانی جدیدش بر توسعه دوباره خرده فروشی ها، پارکینگ ها و املاک صنعتی مخروبه متمرکز است و املاک و مستغلاتی به ارزش بیش از 10 تریلیون دلار وجود دارد که باید برای عصر دیجیتالی، در آنها بازنگری شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی