ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نینتندو سوییچ
ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ طى یک سال، بیش از هر کنسول دیگرى در خاک آمریکا فروش رفته است

طبق گزارش NPD، كنسول نينتندو سوييچ طى دوره يک ساله بیش از هر کنسول ديگرى در خاک آمريكا فروش رفته. اين موضوع به اين معنا است كه سوييچ عملكرد بهترى از كنسول هاى موفقى همچون ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

طبق گزارش NPD، کنسول نینتندو سوییچ طى دوره یک ساله بیش از هر کنسول دیگرى در خاک آمریکا فروش رفته. این موضوع به این معنا است که سوییچ عملکرد بهترى از کنسول هاى موفقى همچون پلى استیشن 2، پلى استیشن 4 و دیگر کنسول موفق نینتندو یعنى Wii، داشته است.

پس از شکست کنسول پیشین نینتندو یعنى Wii U، این کمپانى کار شگفت انگیزى انجام داد و به سرعت نینتندو سوییچ را عرضه کرد که طى یک سال، فروش بیشترى نسبت به مجموع فروش کلى Wii U داشته است.

سوییچ

البته این آمار در رابطه با فروش کنسول هاى خانگى بوده و کنسول دستى گیم بوى طى دوره یک ساله، فروش بیشترى را نسبت به نینتندو سوییچ تجربه کرده است.

با وجود فروش فوق العاده این کنسول از زمان عرضه، کنسول موفق نسل هشتمى سونى یعنى پلى استیشن 4، پر فروش ترین کنسول ماه فوریه سال جارى میلادى بود. پیش از این نینتندو در گزارش مالى خود اعلام کرده بود که سوییچ طى دوره ده ماهه، چیزى نزدیک به 15 میلیون واحد فروش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی