ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در بازار سیاه نسخه موبایل فورتنایت چه خبر است؟

به نظر می رسد که قضیه مربوط به پوکمون گو، حالا در ابعاد بی خطر تر و کوچک تری، برای نسخه تلفن های هوشمند فورتنایت تکرار شده است. دو هفته پیش اپیک گیمز فورتنایت موبایل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد که قضیه مربوط به پوکمون گو، حالا در ابعاد بی خطر تر و کوچک تری، برای نسخه تلفن های هوشمند فورتنایت تکرار شده است. دو هفته پیش اپیک گیمز فورتنایت موبایل را تایید کرد، چند روز بعد ثبت نام نسخه بتا آن روی iOS آغاز شد و در فاصله کمی هم بازیکن ها کدها را دریافت نمودند.

به همراه ارسال کدها، اپیک گیمز اجازه داد تا هر کسی که کد را دریافت کرده بتواند سه دعوت نامه برای بقیه بفرستد و به خاطر موفقیت های عظیم فورتنایت و عملکرد فوق العاده بازی در اسمارت فون ها، بعضی ها به هر دری می زنند تا این دعوت نامه ها را بگیرند. همین مسئله هم باعث شده تا بازار سیاهی برای بازی به راه بیافتد.

در توییتر خیلی از از کسانی که این دعوت نامه ها را دارند، در ازای پرداخت پول یا کسب فالوور این کدها (البته اگر واقعا دعوت نامه ها را داشته باشند) را به بقیه می دهند. جالب اینجاست کسی هم نسبت به این موضوع معترض نیست و حتی در فروم محبوب ردیت، بعضی کاربران حاضرند با چند دلار کدها را بگیرند.

فورتنایت موبایل
مقایسه درآمد چهار روز اول فورتنایت با دو بازی معروف سبک بتل رویال در زمان مشابه؛ هنوز مشخص نیست بازی چه زمانی برای اندروید منتشر می شود.

موفقیت های فورتنایت موبایل همه را شگفت زده کرده است. گزارشات وب سایت آماری Sensor Tower نشان می دهند که بازی در عرض چهار روز توانسته یک میلیون و پانصد هزار دلار درآمد کسب کند. اگرچه بازی های کلش رویال و پوکمون گو در مدت زمان مشابه سه برابر فورتنایت موبایل درآمده داشته اند ولی باید در نظر داشت که ساخته اپیک گیمز هنوز در مرحله بتا محدود به سر می برد.

بنابراین این رقم یک دستاورد بزرگ برای بازی به حساب می آید. احتمالا همین موفقیت های فورتنایت موبایل هم باعث شده تا تنسنت زودتر از انتظارات پابجی موبایل را در بقیه کشورها عرضه کند؛ فورتنایت بزرگترین رقیب پابجی است و بعد از انتشار در کانادا، چند روز پیش بتا پابجی موبایل در کشور آمریکا نیز منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • noki a
    noki a | ۲ فروردین ۱۳۹۷

    امتیازات پاییینی در اپ استور به خاطر کنترل ضعیف دریافت کرده. امتیاز پایین 4 به معنای رد شدن توسط کاربران هست.
    در صورتی که Rules Of Survival به امتیاز کاملا قابل قبول 4.6 رسیده.

  • saeed
    saeed | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    برا منم فرستاد اپیک ، اما دانلود نکردم هنوو

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱ فروردین ۱۳۹۷

    پابجی موبایل برای اتریش و باقی کشور های اتحادیه هم در دسترسه

    • احمد حسینی
      احمد حسینی | ۱ فروردین ۱۳۹۷

      من امروز دانلودش کردم، با گرافیکه mali-t830 mp2 روی سطح low لگ نداره اصلا

مطالب پیشنهادی