ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل فناوری بلاک چین
تکنولوژی

گوگل در حال توسعه نسخه اختصاصی خود از تکنولوژی بلاک چین است

بر اساس ادعای منبعی نزدیک در شرکت گوگل، این غول جستجوی دنیا در حال توسعه نسخه اختصاصی خود از فناوری بلاک چین است تا از این طریق کسب و کار خدمات ابری خود را از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

بر اساس ادعای منبعی نزدیک در شرکت گوگل، این غول جستجوی دنیا در حال توسعه نسخه اختصاصی خود از فناوری بلاک چین است تا از این طریق کسب و کار خدمات ابری خود را از رقبایش متمایز سازد.

ضمناً گفته شده مقامات این شرکت در نظر دارند گواهی استفاده از این سیستم را پس از تکمیل در اختیار دیگر مشتریان قرار دهد تا آنها نیز بتوانند به طور اختصاصی سرورهای بلاک چین خود را راه اندازی نمایند.

بر اساس بررسی های انجام گرفته توسط موسسه CBInsights، گوگل دومین سرمایه گذار اصلی در زمینه توسعه فناوری blockchain در فاصله سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ بوده و تاکنون در چندین استارت آپ مربوط به مراودات مالی دیجیتالی سرمایه گذاری نموده، یا آنها را به مالکیت خود درآورده است.

لازم به یادآوری است که گوگل در این زمینه تنها نیست. علاوه بر کمپانی تحت مالکیت پاول دورف خالق پیام رسان محبوب تلگرام، شرکت های بزرگ تکنولوژیک دیگری چون IBM و مایکروسافت هم مشغول کار روی این فناوری آینده نگرانه برای مراودات مالی هستند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان آینده اینترنت و کسب و کارهایی که بر بستر آن شکل گرفته اند در گرو این فناوری جدید و انقلابی خواهد بود. بنابراین شرکت های بزرگ تلاش می کنند در این زمینه خود را پیشتاز بازار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی