ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مپس بزودی امکان نقد غذای رستوران ها را برای کاربران مهیا می کند

گوگل دائماً مشغول به افزایش قابلیت های بیشتری به اپلیکیشن مپس است تا اطلاعات بیشتری درباره کسب و کارها را شامل شود؛ اطلاعاتی مانند ساعات کاری، توضیحات، نقشه داخلی ساختمان و نظرات کاربران. حالا یک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

گوگل دائماً مشغول به افزایش قابلیت های بیشتری به اپلیکیشن مپس است تا اطلاعات بیشتری درباره کسب و کارها را شامل شود؛ اطلاعاتی مانند ساعات کاری، توضیحات، نقشه داخلی ساختمان و نظرات کاربران. حالا یک به روزرسانی دیگر برای گوگل مپس منتشر شده که گرچه به خودی خودی قابلیت مهمی به اپلیکیشن اضافه نمی کند، اما خبر از اضافه شدن یک ویژگی مهم می دهد.

کالبدشکافی فایل Apk گوگل مپس نشان داده که «نقدهای غذا» هم در آستانه اضافه شدن به گوگل مپس هستند و در آینده نزدیک باید منتظرش باشیم. نخستین شواهد مربوط به این قابلیت، در ماه ژانویه کشف شدند اما تغییرات اعمال شده در کدهای آخرین Apk نشان می دهد که شاهد ویژگی گسترده تری نسبت به آنچه انتظار داشتیم خواهیم بود.

در حل حاضر گوگل مپس نوتیفیکشنی برای کاربران فرستاده و از آنها می خواهد به محلی که به آن سر زده اند امتیاز دهند، اما زمانی که سیستم نقدهای غذا شروع به کار کند، کاربران می توانند به هر بشقاب یک رستوران، به صورت جداگانه امتیاز دهند. این سیستم فاکتورهای گوناگونی مانند قیمت گذاری، کمیت و کیفیت را در نظر می گیرد و از کاربران می خواهد بگویند که آیا غذا را به بقیه پیشنهاد می کنند یا خیر. ضمناً امکان افزودن تصاویر هر غذا هم وجود دارد.

اما نکته جالب اینست که قابلیت مورد اشاره، همچون بخش کوچکی از یک ذهنیت بزرگ تر به نظر می رسد. احتمالاً برنامه نهایی گوگل فراهم آوردن امکانی برای کاربران است تا بتوانند تقریباً به هر محصولی که خریده اند، از هر سرویسی که استفاده کردند و به هر فروشگاهی که رفته اند امتیاز دهند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    ایول عالی میشه

مطالب پیشنهادی