ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل گلکسی نوت 9 سامسونگ
تکنولوژی

افزایش احتمال عرضه زودتر از انتظار گلکسی نوت 9 سامسونگ

اخبار و شایعات در خصوص شوالیه کهکشانی بعدی سامسونگ در حال افزایش است، طوری که به نظر می رسد می بایست انتظار گلکسی نوت بعدی را زودتر از موعد همیشگی آن داشته باشیم. شاهد این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اخبار و شایعات در خصوص شوالیه کهکشانی بعدی سامسونگ در حال افزایش است، طوری که به نظر می رسد می بایست انتظار گلکسی نوت بعدی را زودتر از موعد همیشگی آن داشته باشیم. شاهد این مدعا نیز انتشار دو نسخه جدید از فریمور نرم افزاری منتسب به نوت 9 با بیلد نامبر «N960FXXE0ARB7» و «N960FXXU0ARC5» است که حدود دو هفته زودتر از موعد معمول در دسترس قرار گرفته اند.

اگر باقی مراحل طبق زمانبندی معمول پیگیری شوند می توانیم انتظار رونمایی از گلکسی نوت جدید سامسونگ را در هفته آغازین ماه آگوست (میانه های مرداد ماه) داشته باشیم. این در حالی است که به طور معمول موبایل های این رده در هفته های آخر شهریور پای به میدان رقابت می گذارند. نباید فراموش کرد که امسال گلکسی S9 و +S9 نیز زودتر از موعد همیشگی خود رونمایی شدند.

موبایل گلکسی نوت 9 سامسونگ

طبق انتظارها گلکسی نوت 9 مجهز به نمایشگر بی نهایت نسخه دوم و بدنه ای مشابه پرچمداران کوچکتر کره ای خواهد بود. همچنین تردیدی در خصوص بهره مندی موبایل مذکور از چیپست های ۱۰ نانومتری اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 وجود ندارد. ضمناً گفته شده نسل تازه گلکسی نوت ها با ۶ گیگابایت رم و حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می شود.

در خصوص قابلیت های تصویربرداری هم بسیار بعید است که چیزی متفاوت از ترکیب بسیار موفق سنسورهای دوربین به کار رفته در گلکسی +S9 را در کهکشانی جدید سامسونگ شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • bigtrinity
    bigtrinity | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    ولی نوت ۸ دارم خودم عالیه حرف داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی