ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Vivo V9 معرفی شد؛ پرچمداری ارزان با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر

کمپانی ویوو به تازگی از تازه ترین پرچمدار خود، اسمارت فون V9 رونمایی کرده که باز هم موبایلی الهام گرفته از طراحی آیفون 10 به حساب می آید. ویوو V9 نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی ویوو به تازگی از تازه ترین پرچمدار خود، اسمارت فون V9 رونمایی کرده که باز هم موبایلی الهام گرفته از طراحی آیفون 10 به حساب می آید. ویوو V9 نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن 2280x1080 دارد و از نسبت ابعاد 19:9 بهره می برد؛ ضمناً ویوو می گوید که بریدگی بالای نمایشگر، امکان دستیابی به نسبت 90 درصدی نمایشگر-به-بدنه را مهیا کرده است.

لیست مشخصات سخت افزاری V9 شامل همان چیزهایی است که از چنین موبایلی انتظار دارید. اسنپدراگون 626 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، باتری 3260 میلی آمپر ساعتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، پورت مایکرو USB و جک هدفون اشاره کرد. علاوه بر این، دستگاه از پوسته Funtouch OS 4.0 ویوو به همراه اندروید 8.1 اوریو بهره مند شده است.

دوربین اصلی دستگاه، سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2 دارد و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هم اطلاعات عمق را استخراج کرده و افکت تاری پس زمینه را امکان پذیر می کند. علاوه بر این مثل همیشه، ویوو یکبار دیگر اهمیت فراوانی برای تصاویر سلفی قائل شده و دوربین جلوی دستگاه را همراه با سنسوری 24 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/20 به دست مشتریان می رساند.

مثل بسیاری از تولیدکنندگان موبایل، ویوو هم اعتقاد دارد که هوش مصنوعی می تواند ثبت تصاویر با کیفیت تر را میسر کند. بنابراین قابلیت AI Face Beauty موبایل V9 از یادگیری ماشینی برای تشخیص سن، جنسیت، رنگ و بافت پوست استفاده می کند تا آنطور که ویوو می گوید، «زیبایی افراد را حقیقتاً به نمایش بگذارد».

ویوو هم چنین افزوده که هوش مصنوعی، پرفورمنس دستگاه را نیز به طور کل بهبود می دهد و AI Smart Engine، مدیریت حافظه داخلی و اجرای اپلیکیشن ها را براساس رفتارهای کاربر شخصی سازی می کند. از سوی دیگر، AI Face Access دقت قابلیت تشخیص چهره را بهبود می دهد و AI Attention Sensing هم تشخیص می دهد چه زمانی در حال تماشای نمایشگر هستید تا ولووم نوتیفیکشن ها بر همین اساس کاهش یابد. V9 قرار است در دو رنگ مشکلی و طلایی عرضه شود و هنوز قیمت مشخصی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    تو رو خدا اسم پرچمدار نزارید رو هر برند و گوشی . پرچمدار به نظرم یعنی پرچمدار ال جی که حتی از پرچمدار اپل هم در بعضی از معیارها بهتره

  • علیرضا حسینی
    علیرضا حسینی | ۳ فروردین ۱۳۹۷

    پرچمدار ارزان....

    کو قیمتش؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی