ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از نقص عملکرد نمایشگر موبایل خود می‌گویند

طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ در مورد نقاط «مرده» در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر صحبت می‌کنند. این نقاط مرده قسمت‌هایی هستند که نمایشگر هیچ لمسی را احساس نمی‌کند.

عمده کاربرانی که این نقص نمایشگر را گزارش کرده‌اند از گلکسی اس ۹ پلاس استفاده می‌کردند در حالی که تعداد کمتری از شکایت‌ها از سوی دارندگان گلکسی اس ۹ بوده.

هیچ الگوی مشخصی در مورد این نقاط مطرح نیست و ممکن است در همه بخش‌های نمایشگر شاهد این موضوع باشیم اما در قسمت‌هایی نظیر کناره‌ها و مرکز نمایشگر بیشتر گزارش شده.

پس از انتشار این گزارش‌ها، سامسونگ نیز در بیانیه‌ای به وبسایت انگجت گفت که گزارش‌های محدودی که در این زمینه ارائه شده را بررسی می‌کند و با مشتریانی که چنین مشکلی را داشته‌اند صحبت خواهد کرد. موبایل‌های سالم و جدیدی برای کاربران ارسال خواهد شد و در همین حین بررسی‌ها برای مشخص شدن منشا مشکل آغاز شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • jahanarmani
    jahanarmani | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    مشکلات عدیده ای که این روزا سامسونگ تو گوشیاش داره چه کاربراش چه کسایی که تصمیم به خرید داشتن رو نا امید کرده
    من خودم S7 داشتم همون موقع که معرفی شد ولی الان اومدم سمت گوشیای هواوی چون سامسونگ ضعف های زیر رو داره:
    باطری های گوشی های سامسونگ اکثراً امنیت کافی رو ندارند و متاسفانه خطر انفجار دارن.
    سیستم عامل گوشی های سامسونگ بعد از مدتی کٌند می شود و این کٌندی در مدل های جدید سامسونگ هم ادامه داشته. متاسفانه خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ بسیار ضعیف تر از قبل شده و این شرکت با بی احترامی به ایرانی ها طی المپیک زمستانی امسال، اعتبار خودشو تا حدود زیادی بین مردم از دست داده. نکته دیگری که راجع به این گوشی ها می توان گفت اینه که متاسفانه قیمت بالایی نسبت به ارزشش داره. ضمناً خلاقیت و نوآوری در مدل های جدیدتر سامسونگ مانند S9 که به تازگی ارائه شده به چشم نمی خوره و این برند شادابی گذشته خودشو از دست داده.

  • sepehrkazemi
    sepehrkazemi | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    این همه پول بدی بدشم صفحت مشکل داشته باشه . دیگه سامسونگ ثابت کرد ارزش خریدن نداره . توی مدل قبلی هم که باطری هاش منفجر میشد . یعنی کمپانی به اون عظمت نمی تونه یه گوشی بده که حالا نمی خواییم پرچمدار باشه و از بقیه بهتر باشه ولی حداقل نقص های اینجوری ضایع نداشته باشه . تازه اینهمه هم پول بگیره و ادعاش هم بشه که بهترین گوشیه حال حاضر دنیا رو به شما تحول داده . اس ۹ اصن هیچ فرقی با مدل قبلیش نداره و هیچ خلاقیت و نو آوری درش دیده نمیشه اونوقت چرا انقدر باید قیمتش بالا بره ؟ آدم میره با نصف اون پول یه میت ۱۰ پرو هواوی میگیره هیچکودوم این مشکلات و نداره همه هم ازش راضی هستن و کیفیت کارش خیلی بالاتره کلن .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی