ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ عناوین آنلاین را فراموش نکنید

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

سناریو این است؛ سفرتان به اتمام رسیده و ساکن شدید. خوب حالا چه بازی هایی را انجام دهیم؟ در حالی که برای اینجور موقعیت ها معمولا بازی های آفلاین یا حتی ساده پیشنهاد می شود، بعضی عناوین آنلاین نیز می توانند به خاطر سرعت گیم پلی بالای خود سرگرم تان کنند.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

Clash Royale

کلش رویال یکی از بهترین بازی های آنلاین در ایام نوروز به شمار می رود؛ کم حجم است، اینترنت کمی می خواهد و هر نبردش هم نهایت سه دقیقه طول می کشد. به تمام این ها یکی از اعتیادآورترین مکانیزم های گیم پلی را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا برای این روزها ساخته سوپرسل گزینه خوبی به حساب می آید.

البته اگر دارای دیوایسی با سیستم عامل iOS هستید، دیگر ساخته سوپرسل یعنی براول استارز (Brawl Stars) هم مطمئنا سرگرم تان می کند. همانند کلش رویال، در براول استارز نیز مسابقات کوتاه هستند و با حالت های گوناگون گیم پلی بازی به این زودی ها از آن خسته نمی شوید.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 125 / 97 مگابایت زبان:

Guns of Boom

مهم نیست در چه موقعیتی باشید، Guns of Boom همیشه یک گزینه خوب است. استودیوی Game Insight با عنوانش توانست یک اعتقاد قدیمی را عوض کند؛ بازی های سبک شوتر حالا روی اسمارت فون ها هم جذاب هستند. گانر آو بوم سریع است، ریتم پر زد و خوردی دارد و به خاطر کنترل مناسبش با صفحات لمسی مشکلات رقیبانش را ندارد.

بنابراین اگر از کلش رویال خسته شده اید یا در مواقع بی حوصلگی، به دنبال عنوانی هستید که در کمترین زمان یک سرگرمی اکشن برای تان به ارمغان بیاورد پیشنهاد می کنیم گانز آو بوم را از دست ندهید. همانند بقیه اکشن های آنلاین، در اینجا نیز بازیکن ها به دو تیم تقسیم می شوند و هر تیمی که بیشتر بکشد برنده خواهد شد.

Guns of Boom

Guns of Boom

سازنده: Game Insight قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 579 مگابایت زبان:

Vainglory 5v5

آرنا آو ولور (Arena of Valor) عنوان ساده تری از وین گلوری است و خیلی دوست داشتیم جای ساخته Super Evil Megacorp، همین بازی را در لیست ببینیم اما متاسفانه آرنا آو ولور برای آی پی های ایرانی بسته بوده و به خاطر اهمیت پینگ در آن کاربران ایران زیادی نمی توانند این عنوان را بازی کنند.

بنابراین می ماند وین گلوری، همانند بقیه بازی های سبک موبا (MOBA) مثل دوتا 2 در اینجا هم باید قهرمان خود را انتخاب کنید و به جنگ با حریف بروید. در نهایت هر کس که بتواند منطقه اصلی رقیب را نابود کند برنده می شود. برای وقت هایی که حوصله ندارید و می خواهید یک تجربه اعتیادآور نسبتا طولانی داشته باشید، وین گلوری گزینه خوبی است.

Vainglory 5V5

Vainglory 5V5

سازنده: Super Evil Megacorp قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 مگابایت زبان:

Quiz of Kings

کوئیز آو کینگز

کوییز آو کینگز یکی از پیرترین بازی های ایرانی است. استودیو کینگز خیلی خوب از عنوانش پشتیبانی کرد و هر چه قدر از عرضه بازی می گذرد، کاربران بیشتری جذب آن می شوند. برای کسانی که می خواهند به همراه سرگرمی، اطلاعات خود را افزایش دهند کوییز آو کینگز مطمئنا ارزش تجربه کردن را دارد.

در کوییز آو کینگز بازیکن ها در شاخه های مختلف از یکدیگر سوال می پرسند، هر کس بیشتر جواب درست بدهد برنده می شود

به لطف آپدیت های اخیر نیز بازی تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای دورهمی ها شده است. حالا می توانید با دوستان یا آشناهایتان یک تیم (تا سقف 38 نفر) تشکیل داده و با بقیه بازیکن ها مسابقه دهید؛ به صورت گروهی تیم ها را به چالش بکشید یا با هم تیمی هایتان چت کنید.

Quiz of Kings (بازی آنلاین و گروهی)

Quiz of Kings (بازی آنلاین و گروهی)

سازنده: Quiz of Kings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 33 / 51.3 مگابایت زبان:

Hero Hunters

Hero Hunters

مانده بودیم هیرو هانترز را بین بازی های آفلاین بگذاریم یا آن را در همین قسمت عناوین آنلاین معرفی کنیم. هیرو هانترز بین این دو حالت قرار می گیرد، بازی اگرچه بدون نیاز به اینترنت بالا می آید ولی برای دانلود قسمت قسمت ها باید حتما به نت وصل باشید. در نهایت و به خاطر حضور کاور فایر در لیست عناوین مناسب سفر، هیرو هانترز را به اینجا آوردیم.

مشابه کاور فایر، در اینجا نیز سنگر می گیرید و به سمت دشمنان شلیک می کنید. اما چیزی که باعث شده هیرو هانترز نسبت به بازی های هم سبک متمایز باشد به وجود شخصیت های مختلف و تخریب پذیری مناسب بازی باز می گردد. در هر نبرد می توانید چهار کارکتر با قدرت های متفاوت را به میدان نبرد ببرید و هر چیزی که دیدید را نابود کنید.

Hero Hunters

Hero Hunters

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 109.2 / 93 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • musefian
    musefian | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    گان او بوم خیلی خوبه،وینگلوری هم اگه یکی از دوستان یا فامیل هم تیمیت باشه کنار هم بشینید مچ استارت کنید خیلی بیشتر حال میده.

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    دیجیاتو یه نقص بزرگ داره که الان میگم اونم اینکه مثلا توی اروپا اندروید 9 واسه ی s9 منتشر شه پوشش میده ولی اندروید نوقا توی ایران واسه ی G5 قبلا اومده بود و الان اندروید اوریو توی ایران واسه ی نوت 8 اومد پوشش نداد

  • محمد
    محمد | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    فقط vainglory بهترین بازی انلاین

  • λ
    λ | ۴ فروردین ۱۳۹۷

    اين روزا انقد همه بازیا آنلاین شدن باید تیترو برعکس میزدین! ممنون :/

مطالب پیشنهادی