ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ بهترین عناوین داستانی

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

بازی های موبایل بیشتر برای سرگرمی هستند و کم پیش می آید عناوینی را پیدا کنید که در کنار یک گیم پلی سرگرم کننده، داستانی گیرا را ارائه دهند. در این روزها که وقت خالی بیشتری دارید، انجام بازی های داستان محور گزینه خوبی برای سرگرمی به شمار می رود و جای بازی های وقت پر کن موبایل، حالا زمانی است که آن ها را تجربه کنید.

To the Moon

To The Moon

یک تجربه کوتاه که تاثیرش تا مدت ها در ذهن تان باقی می ماند؛ در «به سوی ماه» (To the Moon) می خندید، گریه می کنید و به ماجراجویی فراموش نشدنی قدم می گذارید که به خاطر زیبایی وصف ناشدنی اش، در پایان و ناخودآگاه اشک از چشمان تان جاری می شود. با توجه به اینکه بازی گیم پلی بازی خیلی درگیر کننده نیست، شاید موبایل بهترین پلتفرم برای تجربه این عنوان باشد

بازی داستان پیرمردی با نام Johnny Wyles را روایت می کند که به کمک سازمان Sigmund سعی دارد تا به آرزوی دیرینه اش برسد: سفر به ماه. Sigmund سازمانی است که با کار گذاشتن خاطرات مصنوعی در ذهن انسان ها، آن ها را به بزرگترین هدفی که در زندگی نرسیده بودند می رسانند.

To the Moon

To the Moon

سازنده: X.D قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 164 / 1350 مگابایت زبان:

Inside/Limbo

Inside Limbo

به دنبال بازی ساده هستید که با روایت سر راستش خود سرگرم تان کند؟ روی هر دو بازی لیمبو و اینساید خط بکشید. به دنبال یک تجربه مبهم و در عین حال درگیر کننده اید؟ لیمبو و اینساید برای شما ساخته شده اند؛ برخلاف بقیه بازی های معمول، در لیمبو و اینساید سازنده کمترین سرنخ را به بازیکن می دهد و باید با حواس جمعی در طول بازی و احتمالا خواندن مقالات از آن سر در بیاورید.

در هر دو بازی، نقش پسر بچه ای را داشته و به حل معماها می پردازید. معماهای این دو عنوان تحسین شده نیز بر پایه اصل «بمیر و یاد بگیر» است و به همین خاطر گاهی اوقات برای حل آن ها مجبورید چند بازی ببازید. همانند «به سوی ماه»، اینساید و لیمبو هم از عناوین کوتاه اسمارت فون ها هستند.

Playdead's INSIDE

Playdead's INSIDE

سازنده: Playdead قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:
LIMBO

LIMBO

سازنده: Playdead قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136 / 128 مگابایت زبان:

Life is Strange

Life is Strange

خیلی سخت است Life is Strange را بازی کنید و عاشقش نشوید. استودیوی Dontnod خیلی خوب از ایده داستان های نوجوانانه استفاده کرد و بدون استفاده از کلیشه های این سبک، عنوانی را به دست بازیکن ها رساند که در بعضی صحنه ها شوکه کننده، در قسمت هایی احساسی و در لحظاتی فراموش نشدنی ظاهر می شود.

«زندگی عجیب است» داستان دختری با نام مکس (Max) را روایت می کند که برای تحصیل به یک شهر دیگر می رود، غافل از اینکه قدرت عجیبش مشکلات گوناگونی را برای وی به همراه می آورد. از لحاظ گیم پلی بازی شبیه به بازی های استودیوی تلتیل، سازنده واکینگ دد، است و سازنده برنامه دارد در سال جاری نسخه اندروید را نیز عرضه کند.

Life Is Strange

Life Is Strange

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 938 مگابایت زبان:

Telltale Games

در این ایام بازی های استودیوی تلتیل بهترین گزینه به شمار می روند. هم کوتاه هستند و هم با داستان های جذابی که در قالب اپیزودهای گوناگون ارائه می دهند، می توانند سرگرم تان کنند. اما کدام یک را تجربه کنیم؟ اگر تاکنون The Walking Dead را انجام ندادید، همین الان این عنوان زامبی محور را دانلود کرده و داستانی کاملا متفاوت و احساسی در دنیای آخرالزمان را ببینید.

در غیر این صورت می توانید نیم نگاهی به «گرگی میان ما» (The Wolf Among Us) هم داشته باشید. بازی در دنیای خیالی رخ می دهد و نقش کلانتری را دارید که روی پرونده قتل مرموزی کار می کند. بازی های Game of Thrones و Batman: The Telltale نیز با توجه به محبوبیت شان گزینه های خوبی به شمار می روند. هر چهار بازی روی اندروید و iOS در دسترس است.

Oxenfree

OXENFREE

Oxenfree شاید ناشناخته ترین عنوان لیست باشد ولی دست کمی از دیگر عناوینی که معرفی کردیم، ندارد. بازی همانند زندگی عجیب است، داستانش پیرامون نوجوان ها می چرخد و سازنده با برانگیختن حس کنجاوی مخاطب موفق شده تا پایان بازیکن را درگیر داستان این عنوان کند.

ساخته استودیوی Night School جریان نوجوانی به نام الکس (Alex) را روایت می کند که برای مهمانی به یک جزیره ممنوعه قدم می گذارد.  به واسطه داستان جالب و البته گرافیک زیبایش توانست بازیکن های زیادی را به خود جذب نماید. جدا از اینکه قابلیت انتخاب دیالوگ، پازل های مختلف و بخش شنیداری قدرتمند هم روی افزایش جذابیت بازی بی تاثیر نبودند.

OXENFREE

OXENFREE

سازنده: Night School Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1000 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • morteza salah
    morteza salah | ۵ فروردین ۱۳۹۷

    تویه این عناوین واکینگ دد رو بازی کردم خدایی معرکس

مطالب پیشنهادی