ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی فردا دو محصول دیگر را هم در کنار Mi MIX 2S معرفی می کند

شیائومی فردا در مراسمی که در شهر شانگهای برگزار می شود، به طور رسمی از پرچمدار جدیدش به نام Mi MIX 2S رونمایی خواهد کرد. حالا مقامات این کمپانی بدون ذکر جزئیات بیشتر، اعلام کرده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

شیائومی فردا در مراسمی که در شهر شانگهای برگزار می شود، به طور رسمی از پرچمدار جدیدش به نام Mi MIX 2S رونمایی خواهد کرد. حالا مقامات این کمپانی بدون ذکر جزئیات بیشتر، اعلام کرده اند دو محصول دیگر نیز در این مراسم معرفی می شود.

طبق گزارش های قبلی، انتظار می رود که مدل کوچک تر اسپیکر هوشمند شیائومی به نام Mi AI Speaker Mini یکی از این دو محصول باشد که شاید با نام Little Love Student Mini معرفی شود. این اسپیکر شباهت زیادی به پلوپز هوشمند شیائومی دارد و شاید همانند Mi AI به عنوان هاب مرکزی تجهیزات خانه هوشمند شیائومی عمل کند.

اسپیکر هوشمند Mi AI در سال 2016 معرفی شد، محصولی که به شش میکروفون مجهز بود. حالا بعد از گذشت حدود 2 سال شاهد عرضه دومین اسپیکر هوشمند شیائومی هستیم که احتمالاً دود 199 یوآن معادل 32 دلار آمریکا قیمت داشته باشد. در مورد دومین محصول ناشناس رویداد فردا هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست و باید تا فردا صبر کنیم.

گل سرسبد مراسم پیش رو، شیائومی Mi Mix 2S خواهد بود که تقریباً به طور کامل با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن آشنا شده ایم. این موبایل به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن +FHD مجهز شده و از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 بهره می برد. 6 یا 8 گیگابایت حافظه رَم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آنها را تأمین می کند.

شایعات حکایت از آن دارند که شیائومی در بخش دوربین تلاش زیادی کرده تا سطح بالای انتظارات کاربران را برآورده سازد. این موبایل به دوربین دوگانه با حسگر پیشرفته IMX363 سونی مجهز شده که از پشتیبانی هوش مصنوعی نیز برخوردار است، ضمن اینکه می تواند ویدیوهای اسلوموشن را با نرخ 120 فریم بر ثانیه در رزولوشن تمام اچ دی یا 240 فریم بر ثانیه برای رزولوشن اچ دی ذخیره نماید. از دیگر مشخصات شیائومی Mi MIX 2S می توان به فناوری تشخیص چهره، رابط کاربری MIUI 9.5 بر پایه اندروید اوریو، و فناوری شارژ وایرلس نام برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی