ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جریمه فیسبوک در کره جنوبی
تکنولوژی

جریمه فیسبوک در کره جنوبی به دلیل محدود کردن سرعت دسترسی کاربران

واحد دیدبان تجارت آزاد در دولت کره جنوبی به تازگی کمپانی فیسبوک را به دلیل محدود کردن عمدی سرعت دسترسی کاربران به شبکه اجتماعی خود محکوم به پرداخت ۳۷۰ هزار دلار جریمه کرد. بزرگترین شبکه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

واحد دیدبان تجارت آزاد در دولت کره جنوبی به تازگی کمپانی فیسبوک را به دلیل محدود کردن عمدی سرعت دسترسی کاربران به شبکه اجتماعی خود محکوم به پرداخت ۳۷۰ هزار دلار جریمه کرد.

بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا حدود یک سال است که بر سر درآمدهای حاصل از ترافیک اینترنت با سه اپراتور مطرح کره جنوبی یعنی SK Broadband ،LG Uplus و SK Telecom دچار اختلاف شده است. این شرکت برای دسترسی بهتر کاربرانش به شبکه خود چند سال پیش یک سرور کش را به میزبانی SK Telecom در کره جنوبی راه اندازی کرده بود که دو اپراتور دیگر نیز از خدمات آن استفاده می کردند. اما تغییر قوانین در سال ۲۰۱۶ سبب پیچیده تر شدن روش محاسبه دیتای مصرفی و در نتیجه اختلاف کمپانی های مورد اشاره شد.

به دنبال این مشکلات و به منظور فرار از پرداخت های اضافه، فیسبوک از ماه ها قبل و بدون اطلاع قبلی درخواست دیتای ورودی از دو اپراتور دیگر را به سرور خود در هنگ گنگ ارجاع می دهد که این امر منجر به کاهش سرعت دسترسی کاربران اپراتورهای SK Broadband و LG Uplus به مقدار ۲.۴ تا ۴.۵ برابر شد. حال کمپانی آمریکایی می بایست جریمه مورد اشاره را به هر سه شرکت کره ای پرداخت نماید.

فیسبوک در واکنش به این مسئله اعتراف کرده است که تصمیم مورد بحث تاسف برانگیز بوده و تلاش می کند روابط کاری خود با اپراتورهای محلی را جهت افزایش سرعت دسترسی کاربران بازسازی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۶ فروردین ۱۳۹۷

    همه دارن از همه طرف به فیسبوک ضربه میزنن ،
    چون کل اخبار های این چند روز در مورد فیسبوک هست

مطالب پیشنهادی