ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

P20 Lite
تکنولوژی

با مشخصات هواوی P20 Lite آشنا شوید؛ پردازنده Kirin 659 و دوربین دوگانه

همانطور که می دانید، کمپانی هواوی ساعاتی پیش طی مراسمی که در شهر پاریس برگزار شد از سه موبایل پرچمدار جدید P20، P20 پرو و Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد. با این وجود نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۳

همانطور که می دانید، کمپانی هواوی ساعاتی پیش طی مراسمی که در شهر پاریس برگزار شد از سه موبایل پرچمدار جدید P20، P20 پرو و Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد. با این وجود نسخه دیگر و ارزان قیمت تری از P20 به نام P20 Lite هم وجود دارد که در جریان مراسم اشاره ای به آن نشد.

طبق مشخصاتی که در مورد این تلفن هوشمند در وبسایت جی‌اس‌ام آرنا منتشر شده، P20 Lite یک دیوایس میان رده با نمایشگر IPS ال سی دی ۵.۸ اینچی است که از تراکم پیکسلی ۴۳۲ پیکسل در اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ بهره می برد. همچنین این دیوایس بدنه نسبتا نازک و خوش تراشی دارد و نسبت نمایشگر به بدنه آن ۸۰.۵ درصد اعلام شده است.

هواوی از پردازنده هشت هسته ای Kirin 659 ساخته خود به عنوان قلب تپنده این دیوایس استفاده کرده که می تواند عملکرد خوب و قابل قبولی را برای یک موبایل میان رده به نمایش بگذارد.

دوربین اصلی P20 لایت یک دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است که فوکوس خودکار و ضریب گشودگی دهانه لنز f/۲.۲ از جمله خصوصیات آن هستند. دوربین سلفی این دیوایس نیز دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که می تواند با کیفیت فول اچ دی برایتان فیلمبرداری کند.

از دیگر خصوصیات P20 لایت نیز می توان به حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و ارائه به بازار همراه با اندروید ۸.۰ اوریو اشاره نمود. هواوی P20 Lite قرار است در سه رنگ آبی، صورتی و سیاه با قیمتی در حدود ۳۷۰ یورو روانه بازار شود، هر چند تا این لحظه هنوز موعد انتشار آن در بازار مشخص نشده است.

همچنین بد نیست بدانید که مطابق اعلام هواوی، دیوایس مذکور در ایران هنگام عرضه تغییر نام یافته و با عنوان «هواوی Nova 3e» در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • atamoosavi
    atamoosavi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    در طراحی بخش پشتی هواوی نوا ۳e از شیشه استفاده شده که توسط یک قاب آلومینیومی به پنل جلویی متصل شده است. این اسمارت‌فون طولی معادل ۱۴۸.۶ میلی‌متر و عرضی برابر با ۷۱.۲ میلی‌متر دارد. با وجود ضخامت ۷.۴ میلی‌متری، وزن این هندست به ۱۴۵ گرم می‌رسد. نمایشگر ۵.۸۸ اینچی مورد استفاده در این گجت از وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا همان فول اچ‌دی پلاس برخوردار است.

    چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹ برای پردازش اطلاعات این میان‌ر‌ده در نظر گرفته شده که حداکثر فرکانس آن روی ۲.۳۶ گیگاهرتز تنظیم شده است. نوا ۳e در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که هر دو مدل از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. هم‌چنین کاربران می‌توانند به وسیله کارت حافظه، میزان حافظه ذخیره‌سازی را افزایش دهند. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید ۸.۱ اوریو بر عهده دارد که توسط رابط کاربری EMUI 8.0 شخصی سازی شده است.

  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    دیجیاتو جون یه بررسی بزن با وی 30 پلاس ببینیم چطوره. چیزی که میدونم از نظر دوربین و کیفیت طراحی و نمایشگر که قطعا سرتره. از نظر سخت افزاری هم باید چهارتا بازی و نرم افزار رو روش بریزی مقایسه کنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی