ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

AQUOS S3
تکنولوژی

شارپ AQUOS S3 معرفی شد؛ ظریفترین موبایل 6 اینچی

کمپانی شارپ از اسمارت فون AQUOS S3 رونمایی کرد که همچون بسیاری از موبایل های جدید بریدگی نمایشگر در آن خودنمایی می کند. بدنه AQUOS S3 از فلز و شیشه ساخته شده و در پنل عقب ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کمپانی شارپ از اسمارت فون AQUOS S3 رونمایی کرد که همچون بسیاری از موبایل های جدید بریدگی نمایشگر در آن خودنمایی می کند.

بدنه AQUOS S3 از فلز و شیشه ساخته شده و در پنل عقب آن شاهد دوربینی دوگانه با پیکربندی عمودی هستیم و در مرکز آن نیز حسگر اثر انگشت جا خوش کرده است. در لبه سمت راست نیز کلیدهای پاور و کنترل صدا تعبیه شده اند. AQUOS S3نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن fullHD پلاس این موبایل حاشیه های بسیار اندکی دارد و 91 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

AQUOS S3 از چیپست اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته ای، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که از طریق درگاه microSD قابلیت افزایش نیز دارد.AQUOS S3دوربین دوگانه این اسمارت فون از یک سنسور 12 مگاپیسکلی با گشودگی دریچه لنز f/1.75 و سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین سلفی نیز به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده که نوید ثبت تصاویر باکیفیتی را می دهد.

از دیگر مشخصات این موبایل می توان به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی یا پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 و اندروید اوریو با رابط کاربری Smile UX شارپ اشاره کرد. AQUOS S3AQUOS S3 قرار است از سه روز دیگر در رنگ مشکی و با قیمت 412 دلار به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • EhsanNasiraei
    EhsanNasiraei | ۷ فروردین ۱۳۹۷

    یعنی اپل کافیه بپره تو چاه، همه پشت سرش میرن??‍♂️

    • ائلشن جوادی
      ائلشن جوادی | ۷ فروردین ۱۳۹۷

      اخه جالب این که کاربرا بریدگی نمایشگر رو دوست هم نداشتن..ولی شرکتهای دیگه منتظرن تا اپل یه کاری کنه فرداش هنه اونو کنن..

مطالب پیشنهادی