ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش ظرفیت iCloud برای دانش‌آموزان از ۵ به ۲۰۰ گیگابایت

امروزه بحث پردازش و ذخیره سازی آنلاین از یک مبحث تخصصی خارج شده و شرکت های بسیاری به این سمت حرکت کرده اند و حالا اپل با معرفی آیپد جدید گام بزرگی را را در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۲

امروزه بحث پردازش و ذخیره سازی آنلاین از یک مبحث تخصصی خارج شده و شرکت های بسیاری به این سمت حرکت کرده اند و حالا اپل با معرفی آیپد جدید گام بزرگی را را در این راستا برداشته است.

این آیپد جدید که دقایقی پیش در رویداد آموزشی اپل در شیکاگوی آمریکا معرفی شد تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد اما فضای ذخیره سازی iCloud آن با افزایش چشمگیر 40 برابری از 5 گیگابایت به 200 گیگابایت رسیده است.

در تبلت جدید اپل حاشیه‌های زیاد نمایشگر کماکان حفظ شده و به جای فناوری Face ID سنسور اثر انگشت Touch ID در آن تعبیه شده با این حال از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند و به گفته شرکت سازنده ابزاری مناسب برای دانش‌آموزان است.

کمپانی کوپرتینویی با معرفی ابزارهای Classwork و ClassKit برای پایش زنده فعالیت دانش آموزان و طراحی اپلیکیشن‌های آموزشی پیشرفته‌ و از سوی دیگر با افزایش ظرفیت iCloud قصد دارد مدارس را بیشتر به سمت اکوسیستم خود جذب کند.

یکی دیگر از اهداف اپل از افزایش حافظه ذخیره سازی را می توان رقابت با کلاود بوک ایسر یا کروم بوک های گوگل عنوان کرد که یک ترابایت حافظه ابری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی