ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ بازی های مناسب سفر [قسمت دوم]

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

تعطیلی های عید زمان مناسبی است تا به سفر بروید و در این جور مواقع، خستگی راه می تواند لذت گشت و گذار را تا حد زیادی کاهش دهد. در نخستین قسمت از مقالات «راهنمای نوروزی بازی های موبایل» به سراغ عناوین آفلاینی رفتیم که در مسیرهای طولانی می توانند بهترین همدم تان باشند. در قسمت پایانی این سری مطلب باز روی همین سوژه دست گذاشته ایم و اگر شما هم عنوان دیگری می شناسید، با ما به اشتراک بگذارید.

اگر در دانلود عنوانی مشکل داشتید، بد نیست نگاهی به مقاله «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» انداخته و با ترفندهای دانلود از پلی استور آشنا شوید. جدا از این برای بازی هایی که حجم کمی دارند نیز ربات تلگرام apkdl_bot گزینه خوبی به شمار می رود.

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

شادو فایت 3 یکی از بهترین بازی های موبایل است که فدای سیاست های پولی اشتباه سازنده شد. سیستم درآمدزایی بازی مناسب این سبک عناوین نیست و سرعت پیشرفت بازیکن را تا حد زیادی کاهش می دهد. از طرفی با وجود اینکه بدون نیاز به اینترنت می توانید ساخته استودیوی نکی را انجام دهید ولی باز برای بعضی بخش ها نیازمند اتصال به اینترنت هستید.

اما با وجود تمام این مشکلات، هنوز با بهترین فایتینگ موبایل رو به رو هستیم و بنابراین اگر تا حالا به سراغ بازی نرفته اید الان وقتش رسیده شادو فایت 3 را دانلود کنید، تجهیزات مناسب خود را ببندید و به مبارزات تک به تک با بقیه بروید. همانند بقیه بازی های سبک فایتینگ یا همان مبارزه ای، در اینجا نیز دو جنگجو رو به رو یکدیگر قرار می گیرند و با فنون مختلف حریف را از پا در می آورید.

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

سازنده: Nekki Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 886 / 414 مگابایت زبان:

Bully

Bully

در قسمت اول مطلب «بازی های مناسب سفر» جی تی ای سان آندریاس را به عنوان نماینده بازی های شرکت راک استار معرفی کردیم. حالا هم نوبت به بولی رسیده است، عنوانی ناشناخته تر از سری جی تی ای که از لحاظ کیفیت، کم از دیگر ساخته های معروف راک استار ندارد. در این عنوان نقش دانش آموزی را دارید که مادرش، او را با به یک مدرسه شبانه روزی می فرستد. جایی که به خاطر قوانین سخت گیر و وجود دانش آموزان خلاف کار معروف است و در نتیجه، شما باید خودتان را به بقیه ثابت کنید.

Bully: Anniversary Edition

Bully: Anniversary Edition

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2400 مگابایت زبان:

Asphalt 8

Asphalt 8 Airborne

اگرچه آسفالت 9 معرفی شده و با گرافیک بالایش دل خیلی ها را ربوده ولی در حال حاضر آسفالت 8 گزینه بهتری برای رانندگی در خیابان ها است؛ آسفالت 9 فعلا به صورت محدود و فقط برای iOS انتشار یافته، برخلاف شماره قبلی بازی آفلاین نیست و از طرفی با پشتیبانی خوب گیم لافت آسفالت 8 محتویات خیلی بیشتری نسبت به برادر خودش دارد.

در آسفالت 8 می توانید با ماشین خود در خیابان ها رانندگی کنید، سوار موتور شوید یا حتی در مسابقات فرمول یک توانایی های تان را به چالش بکشید. این تنوع زیاد در کنار تعداد زیاد ماشین ها و گرافیک خوب بازی، آسفالت 8 را تبدیل به یکی از بهترین عناوین اتومبیل رانی اسمارت فون ها کرده و اگر یک تجربه آفلاین از این سبک می خواهید آسفالت 8 همچنان بهترین است.

Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2000 مگابایت زبان:

Splitter Critters

Splitter Critters

اما شاید بخواهید کمی چالش فکری را تجربه کنید، پیشنهاد ما خلاقانه ترین بازی موبایل سال 2017 است؛   در Splitter Critters باید به شخصیت های اصلی داستان کمک کنید تا به سفینه فضایی خود رفته و به یک سیاره دیگر بروند. برای این کار هم کافیست با انگشت خود، صفحه را به چند تکه تقسیم کرده و با تغییر مکان این قسمت ها مسیری برای رفتن شخصیت های داستان به به سفینه بسازید.

Splitter Critters

Splitter Critters

سازنده: RAC7 Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 135 / 68 مگابایت زبان:

ICEY

Icey

ICEY از آن عناوینی است که این روزها خیلی کم میبینیم. سبک Side Scrolling در دهه 90 و بعد از موفقیت های فراوان Street of Rage روی سگا جنسیس به محبوبیت زیادی دست یافت ولی حالا دیگر سازندگان کمی سراغ آن می روند. X.D. Network یکی از همین توسعه دهندگان است که با الهام از ویژگی های عناوین Side Scrolling و افزودن اکشن بیشتر به آن توانسته یکی از خونین ترین بازی های سرگرم کننده امسال را عرضه کند.

در ICEY شما نقش شخصیتی را دارید که باید با شیاطین مبارزه کند. داستانی کلیشه ای که با روایت جالبش توانسته توجهات را به خود جلب کند؛ هر کاری که انجام بدهید، گوینده ای آن را بیان می کند. این المان ICEY در کنار گرافیک استثنایی و سیستم مبارزات پیچیده و جذاب، ساخته X.D. Network تازگی شنیداری اش را به بهترین حالت ممکن حفظ کند.

ICEY

ICEY

سازنده: .X.D. Network Inc قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 311 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    سازنده شاداو فایت 3 هیچ تغییری در سیستم پرداخت درون برنامه ای بازی انجام نداد که هیچ ..بلکه این مورد رو بسیار سخت تر هم کرد ...واقعا بهترین بازی مبارزه ای اندروید رو حیف کردند .برای پیشرفت در بازی باید پول پرداخت کرد

مطالب پیشنهادی