ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری استیون سیگال و پول دیجیتالی Bitcoiin پایان یافت

استیون سیگال بازیگر معروف سینما، سال گذشته حمایت خود را از پول دیجیتالی Bitcoiin اعلام کرد و به عنوان سفیر رسمی این برند معرفی شد. حالا ظاهراً این رابطه به پایان رسیده و Bitcoiin به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

استیون سیگال بازیگر معروف سینما، سال گذشته حمایت خود را از پول دیجیتالی Bitcoiin اعلام کرد و به عنوان سفیر رسمی این برند معرفی شد. حالا ظاهراً این رابطه به پایان رسیده و Bitcoiin به شکل رسمی پایان همکاری سیگال و مؤسسین ناشناس این پروژه را اعلام کرده است.

وب سایت رسمی Bitcoiin در این رابطه می نویسد:

از این تاریخ به بعد Bitcoiin درون اکوسیستم خودش و به شکل یک ارز کاملاً بینام عمل می کند. هیچ فرد یا گروهی روی این سیستم کنترل نخواهد داشت.

وضعیت Bitcoiin (که ظاهراً باید آن را بیت کویین بخوانیم) از همان ابتدا کمی شک برانگیز بود و حالا با خروج تنها فرد شناخته شده از تیم این پروژه باید با دیده تردید به آن نگاه کنیم. از طرفی هنوز مشخص نیست عرضه اولیه سکه (ICO) در این پروژه چه مقدار سرمایه جلب کرده و فقط می دانیم از مرز 75 میلیون دلار گذشته است.

اواسط اسفند سال گذشته مقامات ایالت نیوجرسی اعلام کردند Bitcoiin هیچگاه مجور عرضه اولیه سکه و جذب سرمایه را دریافت نکرده است. مقامات فدرال و ایالتی طی ماه های اخیر سختگیری های زیادی را روی ارزهای دیجیتالی و به ویژه ICO ها اعمال کرده اند و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) هم ارزهای دیجیتال را مشمول قوانین تجاری می داند. با اینکه هنوز هیچکدام از ICO ها در SEC به ثبت نرسیده اند، اما برآوردها نشان می دهد تنها در سال گذشته حدود 4 میلیارد دلار سرمایه به این بازار تزریق شده است.

بنیانگذاران Bitcoiin هنوز ناشناس هستند. برخی از گمانه زنی ها بر اساس شیوه مارکتینگ و تایملاین پروژه نشان می دهد افراد بسیار متمولی از این پول دیجیتالی جدید حمایت می کنند. استیون سیگال هنوز نسبت به این خبر واکنش نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی