ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Mate RS پورشه دیزاین: سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی

هواوی امروز در مراسم خود در پاریس، جدا از موبایل‌های P20 و P20 Pro از یک نمونه لوکس‌تر هم پرده برداشت که Mate RS نام دارد. این محصول در همکاری با «پورشه دیزاین» طراحی شده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۴

هواوی امروز در مراسم خود در پاریس، جدا از موبایل‌های P20 و P20 Pro از یک نمونه لوکس‌تر هم پرده برداشت که Mate RS نام دارد. این محصول در همکاری با «پورشه دیزاین» طراحی شده است.

این موبایل در واقع همان P20 Pro است که زیبا‌تر شده و دوربین سه‌گانه آن هم خودنمایی می‌کند. سخت افزار موبایل با P20 Pro تفاوت چندانی ندارد. Mate RS نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ دارد.

«جن بکر»، مدیرعامل شرکت پورشه دیزاین که برای معرفی آن روی صحنه آمده بود، گفت: «این محصول سطح موبایل‌های لوکس را یک پله افزایش داده است. اگر بخواهیم آن را در دنیای خودرو مقایسه کنیم، می توان گفت Mate RS در دنیای خودروی پورشه 911 GTRS است.»

نکته جالب دیگر درباره این موبایل، حضور دو سنسور اثر انگشت در آن است. در واقع هواوی یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را به این موبایل آورده و سنسور اثر انگشت دوم نیز در پشت دستگاه قرار گرفته.

مورد دیگر، حافظه داخلی این موبایل گران قیمت و لوکس است. Mate RS در دو نمونه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که ۱۶۹۵ و ۲۰۹۵ یورو قیمت دارند.

همکاری هواوی با شرکت پورشه دیزاین از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و از همان زمان، تمام پرچمدارهای اصلی هواوی یک نسخه پورشه دیزان هم داشته‌اند.

همچنین این اولین بار است که هواوی و پورشه دیزاین موبایلی را با دو رنگ عرضه می‌کنند. جدا از رنگ مشکی که در این چند سال حاصل همکاری این دو شرکت بوده، رنگ قرمز هم به Mate RS اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • yaserhazrati
    yaserhazrati | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    یکی از جذاب ترین نکات در مورد هواوی P20 پرو را می توان دوربین سه گانه آن به حساب آورد (هواوی از گوشی هوشمند P20 پرو مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرد). حال باید بگوییم که گوشی هواوی میت RS نیز دارای دوربین سه گانه با همان مشخصات است. اما اگر بخواهیم این دو محصول را با هم مقایسه کنیم، Mate RS پورش دیزاین از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، شارژ بی سیم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره مند است که این ویژگی ها در پی 20 پرو دیده نمی شود. در حقیقت گوشی هواوی میت RS را می توان همان P20 Pro دانست که قابلیت های دیگری به آن اضافه شده است.در مقام مقایسه ابتدا باید به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر Mate RS اشاره کنیم که به عنوان یک قابلیت مدرن در اسمارت فون ها از آن یاد می شود. پیش از معرفی پرچمدار جدید هواوی، گوشی ویوو تنها موردی بود که به این ویژگی مجهز بود. شایان ذکر است که در کنار سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر، سنسوری دیگر در پشت بدنه نیز تعبیه شده استه عنوان مورد دوم، باید به حافظه 512 گیگابایتی گوشی هواوی میت RS اشاره کنیم. این دستگاه را می توان اولین اسمارت فونی دانست که با این میزان از حافظه وارد بازار می شود. البته برای خرید آن باید هزینه گزافی را پرداخت کنید!

    آخرین تفاوت Mate RS پورش دیزاین با گوشی P20 پرو را می توان پشتیبانی از شارژ وایرلس دانست. البته افرادی که این دستگاه را از نزدیک دیده اند، متأسفانه موفق به تست این قابلیت نشدند.

  • alifattahi31
    alifattahi31 | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷


    گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین به همان دوربین‌های مورد استفاده در هواوی P20 پرو مجهز شده است. یک لنز رنگی ۴۰ مگاپیکسلی ۱.۷ اینچی با دیافراگم f/1.8 و مجهز به لرزه‌گیر اپتیکال تصویر، یک لنز مونوکروم ۲۰ مگاپیکسلی با ضریب دیافراگم f/1.6 و یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 این دوربین سه‌گانه را تشکیل می‌دهد. این دوربین‌ها قادرند که زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم هیبریدی ۵ برابری را برای پرچمدار گران‌قیمت هواوی فراهم کنند.

    تنها تفاوت میان دوربین‌های این گوشی با نمونه‌های موجود در هواوی P20 پرو در نحوه چینش لنزهاست. دوربین سه‌گانه موجود در گوشی P20 پرو در لبه کناری قرار گرفته و لنز سوم آن زیر دو لنز دیگر قرار دارد. این در حالی است که سه دوربین به‌کار رفته در این دستگاه در قسمت بالایی بخش مرکزی قاب پشتی تعبیه شده و لنز سوم بالاتر از دو لنز دیگر قرار گرفته است.

    از دیگر امکانات این دوربین‌ها می‌توان به ثبت تصاویر پرتره، اعمال افکت‌های متنوع بر روی پس‌زمینه و نورپردازی‌های مختلف و ضبط ویدیوهای اسلوموشن با کیفیت اچ‌دی (۷۲۰p) در نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. بهبودهای صورت گرفته در بخش قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز بیش از پیش بر توانایی‌های این دوربین افزوده است.

  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    وقتی این گوشی رونمای شد شکه شدم!! یعنی این گوشی کمبود نداره اصلا ترکوند همه چیو دمش گرم خدایش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی