ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی نسل چهارم اپل واچ تغییر می‌کند

اپل تا کنون سه نسل از ساعت هوشمند خود را عرضه کرده است اما برای نسل چهارم، بالاخره تصمیم دارد طراحی را تغییر داده و آن را با نمایشگری بزرگ‌تر روانه بازار کند. «مینگ-چی کو»، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اپل تا کنون سه نسل از ساعت هوشمند خود را عرضه کرده است اما برای نسل چهارم، بالاخره تصمیم دارد طراحی را تغییر داده و آن را با نمایشگری بزرگ‌تر روانه بازار کند.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر موسسه KGI در گزارش تازه‌ای خبر می‌دهد که پاییز امسال و احتمالاً در کنار معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸، باید انتظار رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید را هم داشته باشیم؛ محصولی که به گفته این تحلیلگر نمایشگری ۱۵ درصد بزرگ‌تر از نمونه فعلی اپل واچ دارد.

نکته نامشخص، بزرگ‌تر شدن یا نشدن خود شاسی ساعت است. بر اساس گفته این تحلیلگر، صفحه‌نمایش ساعت ۱۵ درصد بزرگ‌تر می‌شود اما او خبر نمی‌دهد که این افزایش اندازه، با بزرگ‌تر شدن شاسی محقق می‌شود یا کاهش حاشیه نمایشگر درون همان شاسی قبلی.

آنطور که 9to5Mac می‌نویسد، در گزارش مینگ-چی کو همچنین عنوان شده که نسل چهارم اپل واچ با یک باتری بزرگ‌تر همراه می‌شود. همین نکته، سبب می‌شود تا احتمال ارتقا سایز کلی اپل واچ به جای کاهش حاشیه‌های نمایشگر افزایش پیدا کند.

او همچنین خبر می‌دهد که اپل واچ بعدی، به همراه سنسورهای جدید مربوط به پایش سلامتی عرضه می‌شود اما فعلاً جزییاتی از این موضوع را اعلام نکرده است.

نکته بعدی در مورد فروش اپل واچ است. این محصول طبیعتا آنطور که اپل علاقه داشته، کاربران را هیجان‌زده نکرده است اما مینگ-چی کو عقیده دارد که با عرضه نسل جدید، شرکت کالیفرنیایی قیمت مدل‌های فعلی را به شدت کاهش می‌دهد و همین موضوع سبب می‌شود تا این شرکت بتواند رکورد تازه‌ای در فروش اپل واچ ثبت کند.

مینگ-چی کو خبر داده است که اپل می‌تواند در سال ۲۰۱۸، بین ۲۲ الی ۲۴ میلیون اپل واچ به فروش برساند، که تقریباً یک افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید. در صورتی که این پیش‌بینی به حقیقت بدل شود، تعداد کل ساعت‌هایی که اپل تا کنون به فروش رسانده به ۵۰ میلیون واحد خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • paeez
    paeez | ۸ فروردین ۱۳۹۷

    میشه لطفا در مورد آخرین تحقیقات اپل در مورد سنسور اندازه گیری قند خون مقاله بزارید

مطالب پیشنهادی