ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در رویداد آموزشی دیروز اپل چه گذشت؟

همانطور که می دانید، شرکت اپل دیروز در شیکاگوی آمریکا رویدادی برگزار کرد و آن را تماما به محصولات آموزشی و برنامه های آینده اش در این راستا اختصاص داد. نطق اصلی این مراسم با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

همانطور که می دانید، شرکت اپل دیروز در شیکاگوی آمریکا رویدادی برگزار کرد و آن را تماما به محصولات آموزشی و برنامه های آینده اش در این راستا اختصاص داد.

نطق اصلی این مراسم با سخنان تیم کوک، مدیر عامل شرکت آغاز شد که ضمن تقدیر از مراکز آموزشی سراسر دنیا برای استفاده از محصولات اپل، اعلام کرد که این مراکز الهام بخش شرکت برای تولید محصولات بهتر هستند.

در ادامه مراسم اعلام شد که تا کنون ۲۰۰ هزار اپلیکیشن آموزشی برای اکوسیستم اپل طراحی شده و آیپد ۹.۷ اینچی، محبوب ترین تبلت این شرکت برای استفاده در مقاصد آموزشی بوده است.

برای همین اپل در این مراسم از نسخه ای جدید اما تکراری از آیپد ۹.۷ اینچی رونمایی کرد که پشتیبانی از اپل پنسل جزو خصوصیات خوب آن برای مقاصد آموزشی به حساب می آید. آیپد ۹.۷ اینچی در حال حاضر ۳۲۹ دلار قیمت دارد، اما اپل اعلام کرد که این محصول را با قیمت ۲۹۹ دلار در اختیار مدارس قرار خواهد داد.

اپل طی این رویداد آموزشی از برنامه های آینده اش برای ارتقای محصولات iWork هم سخن گفت و اعلام کرد که اپلیکیشن های Keynote، Pages و Numbers با خصوصیاتی تازه به‌روزرسانی شده اند.

شاید مهم ترین به‌روزرسانی مربوط به اپلیکیشن Pages بوده که حالا به معلمان و دانش آموزان این امکان را می دهد تا با مشارکت یکدیگر اقدام به تولید محتوای متنی با دستخط خود و تصاویر و نقاشی های دلخواه نمایند.

همچنین در این رویداد، ابزاری به نام Smart Annotation هم رونمایی شد که قادر است برای معلمان امکان تصحیح ورقه های امتحانی را در حین نوشتن دانش آموزان فراهم کند که می تواند برگ برنده اپل در رقابت با محصولات آموزشی گوگل باشد.

در همین راستا، پلتفرم جدیدی به نام Schoolwork هم معرفی شد که قرار است به عنوان رابطی دیجیتالی میان معلمان و دانش آموزان برای انجام تکالیف درسی ظاهر شود. اپل در انتهای مراسم سورپرایزی هم برای دانش آموزان داشت: افزایش ظرفیت فضای رایگان iCloud برای خریداران آیپد ۹.۷ اینچی جدید از پنج به ۲۰۰ گیگابایت.

در انتها می توانید خلاصه ای از این مراسم را در ویدیوی زیر مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی