ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل کلیپس
تکنولوژی

دوربین Google Clips حالا می تواند با رزولوشن اچ دی هم عکاسی کند

گوگل کلیپس را یادتان هست؟ همان دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی را می گوییم که برای عکاسی نیازی به فشردن دکمه شاتر نداشت؛ دوربینی که خودش به طور هوشمندانه بهترین لحظه برای عکاسی را تشخیص ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

گوگل کلیپس را یادتان هست؟ همان دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی را می گوییم که برای عکاسی نیازی به فشردن دکمه شاتر نداشت؛ دوربینی که خودش به طور هوشمندانه بهترین لحظه برای عکاسی را تشخیص می دهد.

این دوربین البته نقطه ضعف بزرگی داشت، آن هم اینکه کیفیت تصاویرش در مقایسه با استانداردهای روز اصلا رضایت بخش نبودند. اما خوشبختانه به لطف به‌روزرسانی جدیدی که گوگل منتشر کرده دوربین گوگل کلیپس حالا می تواند تصاویری با کیفیت اچ دی را برایتان ثبت کند، حتی در حالت عکاسی دستی.

این تصاویر بلافاصله بعد از گرفته شدن به موبایل تان منتقل می شوند تا بتوانید پیش از ذخیره سازی پیش نمایشی از آن ها را مشاهده کنید. انجام این کار از طریق اپلیکیشن موبایل Clips ممکن می شود که می توانید همین حالا و از انتهای خبر، آخرین نسخه اش را برای اندروید دانلود نمایید.

به غیر از این، انگجت گزارش می دهد که امکان زوم دستی برای برش زدن تصاویر هم قابلیت جدیدی است که به اپلیکیشن موبایل Clips اضافه شده. این کار در نسخه های قبلی با کشیدن یک کادر مستطیلی روی تصاویر انجام می گرفت که در مقایسه با روش جدید خیلی راحت و کارآمد نبود.

جالب است بدانید که دوربین گوگل کلیپس به غیر از عکاسی، توانایی فیلمبرداری هم دارد و می تواند برایتان کلیپ های کوتاه ۷ ثانیه ای هم بسازد. برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن این دوربین هوشمند می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی