ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شگفت انگیزان لگویی؛ بازی Lego: The Incredibles ساخته می‌شود [تماشا کنید]

کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی از بازی Lego: The Incredibles یا همان شگفت انگیزان لگویی پرده برداشت. این بازی که مدتی پیش شایعه ساخت آن به گوش می‌رسید قرار است همزمان با فیلم شگفت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی از بازی Lego: The Incredibles یا همان شگفت انگیزان لگویی پرده برداشت. این بازی که مدتی پیش شایعه ساخت آن به گوش می‌رسید قرار است همزمان با فیلم شگفت انگیزان ۲ در تاریخ ۱۵ ژوئن برابر با ۲۵ خرداد ماه برای پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و سوییچ عرضه شود.

Lego: The Incredibles توسط TT Games ساخته می‌شود، استودیویی که تا به حال همه بازی‌های سری لگو را ساخته است.

در این بازی شما می‌توانید همه اعضای خانواده شگفت انگیزان را کنترل کنید و با قدرت‌های خاص هر کدامشان مراحل را پشت سر بگذارید. اگر به دنبال یک بازی دو نفره جدید هم هستید، این بازی گزینه مناسب شما خواهد بود. می‌توانید کنترلر دوم را روشن کنید و حل پازل‌ها، نبردها و از بین بردن دشمنان اصلی را با یکدیگر انجام دهید. در این بازی دو لوکیشن اصلی مونیسیبرگ و جزیره نومانیسان ساخته شده.

شگفت انگیزان ۲ در تاریخ ۲۵ خرداد امسال به روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت. اگر از طرفداران این انیمیشن محبوب هستید، مرور قسمت اول و آماده شدن برای بازی Lego: The Incredibles و قسمت دوم انیمیشن را به شما توصیه می‌کنیم.

تصاویر بازی را در ابعاد بزرگ در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی