ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بریدگی نمایشگر موبایل‌تان را با اپ اندرویدی Nacho Notch پنهان کنید

حالا که تلفن های هوشمند ناچ دار مثل قارچ در حال تکثیر شدن هستند، نیازهای جدیدی هم برای کاربران این دیوایس ها به وجود می آید. اگر یک موبایل اندرویدی دارای بریدگی نمایشگر خریداری کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

حالا که تلفن های هوشمند ناچ دار مثل قارچ در حال تکثیر شدن هستند، نیازهای جدیدی هم برای کاربران این دیوایس ها به وجود می آید. اگر یک موبایل اندرویدی دارای بریدگی نمایشگر خریداری کرده اید، شاید بدتان نیاید که گزینه ای برای پنهان کردن موقت این بریدگی هم در اختیار داشته باشید.

چندی پیش یک توسعه دهنده شخص ثالث با ارائه اپلیکیشنی توانست این گزینه را برای کاربران آیفون X فراهم کند. اما حالا نوبت به برنامه نویسان اندروید رسیده که همین گزینه را برای کاربران طرفدار این پلتفرم به ارمغان بیاورند.

به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Nacho Notch در پلی استور منتشر شده که این کار را برای دیوایس های اندرویدی انجام می دهد. این اپلیکیشن پس از نصب، به شکل یک آیکن در نوار ابزار اندروید ظاهر می شود تا بتوانید به سرعت به آن دسترسی داشته باشید.

وقتی که آیکن اپلیکیشن را لمس کنید، خواهید دید که ناچ یا بریدگی نمایشگر به یک خط ممتد سیاه رنگ تبدیل می شود. با فشردن مجدد آیکن هم می توانید دوباره ناچ را در بالای نمایشگر ببینید.

نکته خوب دیگر در مورد Nacho Notch اینکه اپلیکیشن به طور خودکار خود را با طول بریدگی نمایشگر مطابقت می دهد، بنابراین برای این موضوع به هیچ تنظیمات اضافه ای نیاز نخواهید داشت.

این اپلیکیشن رایگان است و روی کلیه دیوایس های مبتنی بر اندروید ۷.۰ دارای بریدگی نمایشگر اجرا می شود. بنابراین اگر دیوایسی با این خصوصیات داشته و خواهان پنهان سازی بریدگی نمایشگر هستید، می توانید Nacho Notch را همین حالا از پلی استور دریافت نمایید.

Nacho Notch — Notch Hider

Nacho Notch — Notch Hider

سازنده: Zachary Wander قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ارسلان ارغوان
    ارسلان ارغوان | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    هواوی خودش داره!

    • BVB
      BVB | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

      بابا باهوش

مطالب پیشنهادی