ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هوندا insight 2019 رسما رونمایی شد

هوندا برای نمایشگاه نیویورک با دست پر آمده است و از مدل اینسایت هیبریدی رونمایی کرده است. محصول جدید هوندا شباهت های ظاهری بسیار زیادی با کانسپتی که سال گذشته توسط هوندا به نمایش گذاشته ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

هوندا برای نمایشگاه نیویورک با دست پر آمده است و از مدل اینسایت هیبریدی رونمایی کرده است.

محصول جدید هوندا شباهت های ظاهری بسیار زیادی با کانسپتی که سال گذشته توسط هوندا به نمایش گذاشته شد دارد. اما بیشترین شباهت را به آکورد نسل جدید دارد. چراغ های افقی در کنار جلو پنجره گریل بسیار نازک گواه این امر است.

در بخش فنی شاهد استفاده از سیستم هیبریدی هستیم. موتور 1.5 لیتری بنزین سوز که با چرخه اتکینسون کار می کند و موتور الکتریکی نیز توسط پکیج باتری لیتیوم یونی نه چندان بزرگ تغذیه می شود.

در اکثر اوقات رانندگی سیستم به صورت سری کار می کند و موتور بنزین سوز نقش ژنراتور را بازی می کند و به شارژ کردن باتری ها می پردازد.

مجموع قدرت به 154 اسب بخار و 267 نیوتن متر گشتاور می رسد.

3 حالت رانندگی نرمال، اکو و اسپرت برای این مدل در نظر گرفته شده است و راننده می تواند میزان بازیابی انرژی جنبشی توسط سیستم ترمز خودرو به باتری ها در 3 حالت توسط پدال های پشت فرمان تنظیم کند.

در حالت عادی خودرو می تواند به میزان 1.6 کیلومتر بدون استفاده از موتور بنزین سوز را طی کند که با توجه به این که با یک خودروی plug-in طرف نیستیم، قابل توجه است.

با توجه به این که در اکثر مواقع موتور الکتریکی وظیفه چرخاندن چرخ ها را بر عهده گرفته است خبری از جعبه دنده در این خودرو نیست اما یک کلاچ برای اتصال موتور خودرو به چرخ ها در زمان حرکت در جاده ها در نظر گرفته شده است.

این خودرو بر پایه پلت فرم سیویک ساخته شده است و فاصله محوری آن 2.7 متر است و سرنشینان عقب به میزان 95 سانتی متر فضای پا دارند و ظرفیت صندوق عقب نیز 428 لیتر است.

در داخل اتاق از یک صفحه نمایش 7 اینچی به صورت استاندارد استفاده شده است. صندلی چرمی به صورت استاندارد و گرمکن صندلی، صفحه نمایش 8 اینچی به همراه اپل کار پلی و آندروید اتو به صورت آپشن عرضه می شود.

اینسایت در سه سطح و سه مدل LX،EX و تورینگ عرضه خواهد شد. در مدل پایه ای چراغ های LED، رینگ 16 اینچی، استارت دکمه ای به صورت استاندارد موجود هستند. در مدل EX علاوه بر امکانات مدل LX سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش مرکزی بزرگ تر و سیستم رادیوی Sirius XM نیز قرار داده شده است.

در مدل تورینگ، رینگ 17 اینچی، چراغ های LED زد مه، برف پاکن مجهز به سنسور باران، مونروف، تهویه مطبوع دو منطقه ای، سیستم ناوبری ماهواره ای، هات اسپات وای فای و سیستم آپدیت هوایی از امکانات این مدل است.

به صورت استاندارد تجهیزات زیر در هر 3 مدل تعبیه شده است. کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، سیستم نگه دارنده خودرو در خط، سیستم خواندن علائم جاده و...

فرمان خودرو از نوع برقی با دو ضریب متفاوت است. تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است.

مصرف سوخت این خودرو نیز به صورت ترکیبی تنها 4.28 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    مثل همیشه جذاب و عالی

مطالب پیشنهادی