ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تحلیلگران: نینتندو سوییچ به فروش ۲۰۰ میلیونی می‌رسد

در حالی که ژاپنی‌های مقیم کیوتو سودای فروش ۱۰۰ میلیون واحدی نینتندو سوییچ را در سر می‌پروراند، تحلیلگران معتقدند که این رقم می‌تواند حتی به ۲۰۰ میلیون هم برسد. سازمان تحلیلی و آماری Nikkei که در زمینه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

در حالی که ژاپنی‌های مقیم کیوتو سودای فروش ۱۰۰ میلیون واحدی نینتندو سوییچ را در سر می‌پروراند، تحلیلگران معتقدند که این رقم می‌تواند حتی به ۲۰۰ میلیون هم برسد. سازمان تحلیلی و آماری Nikkei که در زمینه محصولات آسیایی فعالیت دارد طی مقاله‌ای تحلیلی نوشته که فروش این کنسول حداقل ۲۰۰ میلیون واحد خواهد بود در حالی که موفق‌ترین کنسول بازی تاریخ یعنی پلی استیشن ۲ توانست ۱۵۵ میلیون واحد بفروشد.

کنسول بازی جدید شرکت ژاپنی نینتندو در سال ابتدایی عرضه‌اش با عناوین انحصاری متعددی نظیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت. هر دو بازی میانگین امتیازات ۹۷ را دریافت کرده‌اند که اتفاقی نادر در دنیای بازی‌های ویدیویی است. اگر نینتندو همین روند را طی سال‌های آینده ادامه دهد، رسیدن به ۱۰۰ میلیون واحد واقعا رویای دور از دسترسی نیست اما وقتی بر سر ۲۰۰ میلیون واحد صحبت می‌شود، اوضاع کمی متفاوت است.

سوپر ماریو اودیسه

چندی پیش شیگرو میاموتو، خالق سری بازی‌های ماریو و زلدا که حالا یکی از قدرتمندترین مهره‌های تصمیم گیرنده شرکت نیز به حساب می‌آید چندی پیش گفته بود نینتندو سوییچ می‌تواند تا سال ۲۰۲۳ و حتی فراتر از آن در بازار بفروشد. نینتندو با استناد به استراتژی اقیانوس آبی می‌خواهد که هر کسی یک کنسول بخرد.

نینتندو سوییچ گرچه این روزها در صدر لیست داغترین محصولات تکنولوژی و بازی به حساب می‌آید اما از قدرت سخت‌افزاری بالایی نسبت به رقبای خود برخوردار نیست. از همین سو شاید در طولانی مدت نینتندو مجبور به ارتقای سخت‌افزاری کنسول خود بشود، همانند استراتژی سونی و مایکروسافت با پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس.

جوی کان

سوییچ تا انتهای سال ۲۰۱۷ میلادی (ابتدای دی ماه ۱۳۹۶) و طی ۹ ماه فروشی ۱۴.۸۶ میلیون واحدی را تجربه کرد و طبق آخرین گزارش‌ها ۴ میلیون واحد فقط در ژاپن فروش داشته. انتظار می‌رود که امسال نینتندو سوییچ فروش کلی پلی استیشن ۴ را در ژاپن پشت سر بگذارد و به پرفروش‌ترین کنسول بازی حال حاضر این کشور بدل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Toyp
    Toyp | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    به نظر من حرفشون زیاد منطقی نیست.
    از زمان PSP به بعد کنسول گرافیک محور خوبی به بازار نیومد که اونایی که دوست دارن یه کنسول تو جیبشون داشته باشن قبولش داشته باشن ( ویتا که اصلا نیازی به توضیح نداره، 3DS هم که گرافیک محور نبود و بیشتر تفننی بود ) و نینتندو تقریبا بعد از ۱۲ سال یه کنسول گرافیک محور حرفه ای دستی به بازار عرضه کرد پس میتونیم انتظار ۱۰۰ میلیون واحد فروش سوییچ رو داشته باشیم چون چیز دور از ذهنی نیست و عناوین AAA اش کم نیستن و هر روز داره به تعدادشون افزوده میشه، ولی هممون میدونیم که سوییچ از نظر گرافیکی با ارفاق یه چیزی حدودای PS3 و Xbox 360 محسوب میشه ولی PS2 با اینکه اولین کنسول نسل شش بود که گرافیک سه بعدی واقع گرایانه رو عرضه کرد و مطمئنا کلی خاطر خواه داشت به خاطر همین تونست ۱۵۰ میلیون واحد بفروشه پس از نظر گرافیکی توی کنسول خانگی که هیچی،... Nintendo DS هم پرفروش ترین کنسول دستی با فکر کنم 110 میلیون واحد فروش بوده،
    پس از هر نظر بررسی کنیم هیچوقت نمیتونه ۲۰۰ میلیون واحد بفروشه ولی تا عرضه کنسول بعدی نینتندو قطعا میتونه دور و بر ۱۰۰ میلیون واحد یا حتی بیشتر بفروشه D:

  • امیر دهقان
    امیر دهقان | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    زیاد به نظر من جالب نیست طرفداراش خاصن

مطالب پیشنهادی