ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از پتنت موبایل تاشوی هواوی که احتمالاً امسال عرضه می شود

طی ماه اکتبر سال گذشته میلادی، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرد این کمپانی یک موبایل تاشو در دست توسعه دارد که ممکن است در سال 2018 عرضه شود. حالا مشخص شده که زمان بندی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

طی ماه اکتبر سال گذشته میلادی، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرد این کمپانی یک موبایل تاشو در دست توسعه دارد که ممکن است در سال 2018 عرضه شود. حالا مشخص شده که زمان بندی اعلام این خبر بسیار مهم بوده، زیرا یک ماه قبل از صحبت های یو، هواوی پتنت مربوط به این موبایل را در اختیار سازمان جهانی مالکیت معنوی قرار داده است.

این سازمان، اخیراً پتنت هواوی را منتشر کرده که تصاویری از آنچه چینی ها در ذهن دارند را شامل می شود. در حالت غیر تا شده، دیوایس تاشو هواوی در واقع یک تبلت است که از وسط تا می شود و به یک اسمارت فون تغییر شکل می دهد.

مدیرعامل هواوی در ماه اکتبر اشاره کرد که فاصله ای اندک میان دو نمایشگر این دستگاه در حالت تبلت وجود دارد و لازم است که برای از بین بردن این فاصله تلاش شود. از آن جایی که این پتنت پیش از سخنان یو ثبت شده بود، فعلاً باید فرض را بر این گذاشت که مکانیزم به نمایش درآمده در آن کمکی به حل مشکل نکرده است.

گفتنی است که غیر از هواوی، سایر تولیدکنندگان بزرگ موبایل هم ظاهراً مشغول توسعه چنین دیوایسی هستند. گذشته از سامسونگ که به صورت عمومی درباره موبایل Galaxy X صحبت کرده، گفته می شود اپل هم آیفونی تاشو تا سال 2020 معرفی می کند و مایکروسافت هم پتنتی برای یک دیوایس مشابه با نام رمز «آندرومدا» ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    بسته دیگه اوپو ساختش دادا بیرون گفتین سامسونگ داره میسازه هواوی ثبت کرده پنتشو داره میده بیرون میگید سامسونگ در قیر سال اینده قراره بده بیرون نظر من و پخش نمیکنید مهم نیست بار اولتونم نیس سایت دیجی باید شرم کنید شدید مرغ مقلد یه شرکت چند ملییتی چشم بادومی

مطالب پیشنهادی