ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلی استور حالا تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها را هم به نمایش می گذارد

مدت هاست که پلی استور در بخش توضیحات هر اپلیکیشن یا بازی، تاریخ آخرین به روزرسانی آن را به نمایش می گذارد. اما حالا در تغییری جدید می توانید تاریخ انتشار اولیه هر اپلیکیشن را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

مدت هاست که پلی استور در بخش توضیحات هر اپلیکیشن یا بازی، تاریخ آخرین به روزرسانی آن را به نمایش می گذارد. اما حالا در تغییری جدید می توانید تاریخ انتشار اولیه هر اپلیکیشن را هم در توضیحات پلی استور مشاهده نمایید.

با این حساب، پیش از دانلود هر اپ و بازی می دانید که از عمر آن در پلتفرم اندروید چه مدت گذشته است. برای آگاه شدن از این موضوع هم کافیست که زیر توضیحات هر اپ روی گزینه Read more اشاره کرده و در بخش Released on، تاریخ انتشار اولیه آن ها را چک کنید.

در میان اپلیکیشن های حاضر در پلی استور طبیعتا محصولات گوگل قدمت بیشتری دارند. مثلا تاریخ انتشار جیمیل سال 2010 ذکر شده که البته تاریخ انتشار اصلی اپلیکیشن نیست، بلکه به زمانی اشاره دارد که در قالب یک اپ مستقل از سیستم عامل جدا و در فروشگاه گوگل به انتشار رسید.

البته نمایش تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها خالی از مشکل هم نیست. به عنوان مثال، تاریخ انتشار فیسبوک 31 دسامبر 1969 ذکر شده و برای بعضی اپ ها هم تاریخ اشتباهی را شاهد هستید.

با این وجود، نمی توان کتمان کرد که این قابلیت برای بررسی جدید بودن اپلیکیشن ها بسیار خوب و کاربردی ظاهر می شود. به لطف آن می توانید تفاوت اپی که تازه به پلی استور آمده با اپلیکیشنی قدیمی که صرفا نام تازه ای برای خود انتخاب کرده را تشخیص بدهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    تاریخ آخرین آپدیت ش هم نوشته شده

مطالب پیشنهادی