ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای فورتنایت: چگونه چالش‌های Battle Pass را انجام دهیم؟

احتمالا همه شما با فورتنایت و محبوبیت عظیم آن آشنا هستید. همانطور که می دانید بازی فورتنایت به صورت مجانی عرضه شده و از طریق فروش آیتم های درون بازی پول در می آورد. در ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

احتمالا همه شما با فورتنایت و محبوبیت عظیم آن آشنا هستید. همانطور که می دانید بازی فورتنایت به صورت مجانی عرضه شده و از طریق فروش آیتم های درون بازی پول در می آورد. در کنار فروش آیتم ها به صورت جداگانه یک پکیج به نام Battle Pass هم در بازی وجود دارد که با افزایش لول و انجام یک سری کارهای خاص (چالش ها) اسکین ها و آیتم های مختلفی به شما می دهد.

البته در بازی برای کسانی که بتل پس هم ندارند چالش هایی در نظر گرفته شده ولی همانطور که در تصویر می بینید جایزه های موجود برای کسانی که بتل پس ندارند (سطر ستاره نقره ای) محدودتر و کمتر هستند. همچنین، ایموت ها و اسکین شخصیت ها جزو جایزه های چلنج های معمولی نیستند و برای گرفتن آنها یا باید به صورت جداگانه آنها را بخرید یا با لول آپ کردن بتل پس تعدادی از آنها را دریافت کنید. اسکین معروف فرشته مرگ (که شباهت زیادی به جان ویک دارد) در لول آخر بتل پس برای بازیکن آزاد می شود.

و اما می رسیم به چلنج ها، اکثر چلنج های بتل پس و چلنج های معمولی به صورتی طراحی شده اند که بازیکن را تشویق به گشتن در اطراف مپ و امتحان کردن سلاح های مختلف تشویق کنند. اما برخی از چلنج ها حالت معمایی تری دارند و برای انجام دادن آنها باید به خوبی با نقشه بازی و مکان های مختلف آن آشنا باشید.

در فصل سوم بازی (که 10 هفته است) هر هفته چلنج های جدیدی برای کسانی که بتل پس دارند باز می شود. اکثر چلنج ها مربوط به مکان های مختلف مپ و استفاده از سلاح های مختلف هستند. ولی برخی از چلنج های 10 ستاره ای به صورت معمایی مطرح شده اند. در این پست قصد داریم به شما کمک کنیم این معماها را سریع تر حل کنید.

 

چالش های 10 ستاره ای

هفته اول : Follow the treasure map in Dusty Depot

چالش هفته اول بتل پس پیدا کردن یک نقشه گنج در منطقه Dusty Depot و دنبال کردن آن بود. بنابراین اول باید به این منطقه بروید تا نقشه گنج را پیدا کنید. در نقشه تصویر یک خانه وجود دارد که روی آن یک ماشین قرار گرفته و همچنین یک درخت بزرگ هم روی تپه قرار دارد.

در واقع این گنج اصلا در نزدیکی Dusty Depot نیست و در اطراف Shifty Shafts قرار گرفته است. به نقطه مشخص شده در نقشه بروید. زیر یکی از چند درخت موجود در آن منطقه یک ستاره طلایی خواهید یافت که همان گنج موجود در نقشه است.

 

هفته دوم : Search between a pool, windmill, and  an umbrella

در این چالش دیگر خبر از نقشه گنج نیست ولی باز هم دنبال همان ستاره طلایی هستید. به نقطه مشخص شده در نقشه بروید و به دنبال یک برجک چوبی بگردید. ستاره طلایی زیر یک درخت در اطراف همین برجک قرار دارد.

هفته سوم : Follow the treasure map found in Snobby Shores

باز هم یک نقشه گنج دیگر. نقشه شما را به دره ای میان دو تپه بزرگ هدایت می کند و خوشبختانه این بار خود گنج به نقشه نزدیک تر است. به نقطه میانی دو تپه کنار Snobby Shores بروید و زیر درختان قرار گرفته در آن منطقه به دنبال ستاره طلایی بگردید.

هفته چهارم : Search between a Vehicle Tower, Rock Sculpture, and a circle of hedges

این بار باید در میان یک برج از ماشین، مجسمه ای سنگی و دایره ای از پرچین بروید و در آنجا جستجو کنید. مسئله اینجاست که حتی اگر از مکان همه اینها هم آگاهی داشته باشید، منطقه توصیف شده بزرگ است و جستجو در آن کمی زمان می برد. ستاره ای که دنبالش هستید در جنوب شرقی نقشه قرار دارد. به نقطه مشخص شده در نقشه بروید و در یکی از برکه های موجود در آنجا به دنبال ستاره طلایی بگردید.

هفته پنجم : Follow the treasure map found in Anarchy Acres

این بار به مزارع شمالی نقشه می رویم تا یک نقشه گنج دیگر پیدا کنیم. نقشه گنج شما را به سمت یک لامای بزرگ هدایت می کند. در شمال غربی نقشه یک مجسمه از لامای بزرگ (که امضای بازی است) قرار دارد. پس باید به آن سمت رفت. ستاره طلایی در نقطه مشخص شده در مپ و در کنار یک تخته سنگ قرار گرفته است.

هفته ششم: Search between a metal bridge, three billboards, and a crashed bus

این بار راهنمای این معما کمی راحت تر از بقیه چالش ها است، شاید به خاطر اینکه مکان مشخص شده در مرکز مپ قرار دارد و بیشتر از آن عبور می کنیم. به نقطه مشخص شده در مپ بروید، در اطراف خود یک تپه پیدا خواهید کرد که ستاره طلایی روی آن قرار دارد.

 

چالش های 5 ستاره ای

هفته اول: Visit a llama, fox and a crab

بسیار از افراد با دیدن این چالش ایده غلطی می گیرند و فکر می کنند مثل جعبه لاما که جدیدا به بازی اضافه شده، جعبه های دیگری هم به شکل حیوانات دیگر در بازی قرار دارند که باید دنبال آنها بگردند، ولی در واقع منظور از این چالش پیدا کردن مجسمه های این حیوانات است. برای کامل کردن این چالش لازم نیست که خیلی نزدیک این مجسمه ها بروید و دیدن آنها از فاصله معمولی هم کافی است.

ولی مجسمه ها در 3 نقطه کاملا مخالف از هم قرار گرفته اند و رسیدن به آنها در یک بازی ممکن نیست. قبلا راجع به مجسمه لاما صحبت کردیم و مکان بقیه مجسمه ها در نقشه مشخص شده است.

 

هفته دوم : Dance in different forbidden locations

در این چالش باید در برخی از مناطق ممنوعه از ایموت رقص بازی استفاده کنید. در اطراف نقشه مکان های متعددی با یک علامت رقص ممنوع وجود دارد و چالش هم دقیقا به همین علامت ها اشاره می کند. جایگاه علامت ها روی نقشه زیر مشخص شده اند.

 

هفته چهارم: Visit different ice cream trucks

این چالش مربوط به پیدا کردن ماشین های بستنی فروشی است. ماشین های بستنی فروشی در بسیاری از مناطق شلوغ بازی وجود دارند و به راحتی می توان آنها را پیدا کرد. در مناطق لیست شده می توانید ماشین بستی فروشی پیدا کنید.

  • Junk Junction
  • بین Haunted Hills و Snobby Shores
  • Pleasant Park
  • بین Junk Junction و Anarchy Acres
  • Greasy Grove
  • Flush Factory
  • زیر پل موجود در جنوب غربی  Lucky Landing
  • بین Lucky Landing و Moisty Mire
  • Retail Row
  • Tilted Towers
  • Tomato Town
  • North of Wailing Woods

هفته پنجم : Visit different gas stations in a single matche

این چالش هم مثل چالش هفته چهارم است، فقط این بار باید به دنبال پمپ بنزین بگردید و باید سه عدد از آنها را در یک بازی پیدا کنید، که کار را نسبت به هفته قبل کمی سخت تر می کند. چیز دیگری که کار را سخت تر می کند این است که تعداد پمپ بنزین ها در بازی کم است و فاصله آنها هم از تقریبا زیاد است. در نقشه زیر مکان تمامی پمپ بنزین ها را مشخص کرده ایم.

همانطور که مشخص است، بهترین این انتخاب شما این است که به Pleasant Park بروید و مسیر خود را به سمت جنوب غربی تا Greasy Grove ادامه دهید.

 

هفته ششم : Summit different mountain peeks

چالش هفته ششم بازیکنان را مجبور به ورزش می کند. در این چالش باید 10 قله 10 کوه بلند را فتح کنید. در نیمه غربی مپ و خصوصا اطراف Pleasant Park کوه های بلند زیادی قرار دارد، بنابراین بهتر است سعی کنید در این نقاط فرود بیایید. تمامی کوه های بلند بازی در نقشه زیر مشخص شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir_behzad_boroumand
    amir_behzad_boroumand | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    بازی فوق العاده جذابیه، شدیدا توصیه میکنم که جدی بگیرین این بازی رو، آینده بازی‌های بزرگه.
    از دیجیاتو‌ تشکر میکنم که اخبار بازی رو پوشش میده ?
    یه کانالم هست که فیلم و کلیپ اموزش بازی میذاره و راهنمای بازی داره، دوست داشتید اونجا هم سر بزنید

    T.me/PlayFortnite
    یا
    playFortnite@
    _______________

    از نویسنده تشکر میکنم، امیدوارم اخبار اپدیت‌هارو هم پوشش بدید

  • arsnavenger
    arsnavenger | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    یه روز منم فقط ترجمه میکنم و لینک منبع نمیزارم...مثلا نمیفهمم.اقا نکن اینکارو.لینک داخلی میزاری که چی بشه؟

مطالب پیشنهادی