ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استیشن 4 و God of War
ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بازی God of War با محوریت تبر کریتوس منتشر شد [تماشا کنید]

یکی از مورد انتظار ترین انحصاری های کنسول پلی استیشن 4 یعنی بازی God of War در تاریخ 31 فروردین منتشر خواهد شد و هر چه به تاریخ انتشار بازی نزدیک تر می شویم، سونی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

یکی از مورد انتظار ترین انحصاری های کنسول پلی استیشن 4 یعنی بازی God of War در تاریخ 31 فروردین منتشر خواهد شد و هر چه به تاریخ انتشار بازی نزدیک تر می شویم، سونی اطلاعات بیشتری از آن چه در این بازی با آن روبرو خواهیم شد، منتشر می کند.

قسمت جدید از سری God of War به نوعی یک ریبوت محسوب شده و این بار به جای یونان باستان، سراغ دنیای اساطیر اسکاندیناوی می رویم. یکی دیگر از تغییرات بزرگ این بازی نسبت به نسخه های قبلی این مجموعه، اضافه شدن پسر کریتوس یعنی آتزئوس به روند داستان است.

از مهم ترین تفاوت های God of War نسبت به نسخه های گذشته از این سری، به سلاح مورد استفاده توسط کریتوس بر می گردد. او این بار به جای استفاده از شمشیرهای همیشگی خود از تبری که Leviathan نام دارد استفاده می کند.

طی ویدیو بالا که به تازگی از سمت سونی منتشر شده، سازندگان بازی از دلایل خود برای انتخاب تبر جدید کریتوس به جای سلاح های قدیمی او می گویند. جدا از نمایش نحوه مبارزه کریتوس با تبر جدیدش، ارتقاهایی که او می تواند روی تبر پیاده سازی کند، در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است.

چندی پیش سازندگان بازی God of War در استودیو سانتا مونیکا اعلام کردند که ساخت این بازی به پایان رسیده است. همزمان با عرضه بازی، باندل ویژه ای از پلی استیشن 4 با محوریت تبر کریتوس عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این عنوان، حالت گرافیکی مخصوصی برای پلی استیشن 4 پرو خواهد داشت، حتی اگر به تلویزیون 4K دسترسی نداشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • coleman
    coleman | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

    با این تبرش اصلا حال نکردم جذابیت قدیمو نداره

مطالب پیشنهادی