ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلی استور پیشنهاد نسخه های لایت و اندروید Go اپلیکیشن ها را آغاز کرده است

گوگل از امروز تبلیغ برای نسخه های Lite و اندروید Go اپلیکیشن های حاضر در پلی استور را آغاز کرده است. به عنوان مثال، اگر خواهان نصب اپلیکیشن فیسبوک باشید، بالای توضیحات اپ یادآوری خواهید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

گوگل از امروز تبلیغ برای نسخه های Lite و اندروید Go اپلیکیشن های حاضر در پلی استور را آغاز کرده است. به عنوان مثال، اگر خواهان نصب اپلیکیشن فیسبوک باشید، بالای توضیحات اپ یادآوری خواهید دید که نصب نسخه لایت این شبکه اجتماعی را به شما پیشنهاد می کند.

نسخه لایت فیسبوک در مقایسه با نسخه کامل، بسیار سبک تر است و حجم آن از ۶۰ مگابایت به ۱.۶ مگابایت کاهش یافته. بنابراین نسخه مذکور برای دیوایس های ضعیف از نظر سخت افزاری یا دارای رم محدود می تواند گزینه ایده آل تری محسوب شود.

در حال حاضر نسخه های لایت اپلیکیشن های اسکایپ و توییتر هم در پلی استور حضور دارند که می توانید آن ها را به رایگان در تلفن هوشمند خود دانلود کنید. اما به غیر از نسخه لایت اپلیکیشن ها، گوگل بعضی محصولات خود را برای اندروید Go هم آماده کرده که همگی برای اجرا در دیوایس های میان رده و ضعیف طراحی شده اند.

تلفن های هوشمند مبتنی بر اندروید Go معمولا دارای یک گیگابایت رم بوده و عمدتا زیر ۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده اند و جزو دیوایس های اقتصادی به شمار می آیند. گوگل تا امروز یوتوب، جیمیل، گوگل مپس و گوگل سرچ را برای اندروید Go بهینه سازی کرده که موقع نصب نسخه های کامل این اپلیکیشن ها دانلود و استفاده از نسخه های Go هم به شما پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید که بعضی اپلیکیشن های لایت یا اندروید Go هنوز برای تمام کشورها در دسترس نیستند و شاید لازم باشد که فایل APK آن ها را به طور غیر مستقیم و از وبسایت های دیگر دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی