ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل موبایل میان رده شیائومی Mi A2 فاش شد

به تازگی لیستی از مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi 6X که قرار است تحت عنوان Mi A2 عرضه تجاری شود فاش شده. بنابر این لیست، دیوایس بعدی شیائومی به صورت پیش فرض همراه با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به تازگی لیستی از مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi 6X که قرار است تحت عنوان Mi A2 عرضه تجاری شود فاش شده. بنابر این لیست، دیوایس بعدی شیائومی به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می شود و احتمالاً مثل مدل قبلی خود، یکی از موبایل هایی خواهد بود که در برنامه اندروید وان گوگل مشارکت می کند.

در حالی که موبایل قبلی این خانواده به نمایشگری 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 مجهز بود، Mi A2 قرار است نمایشگری 5.99 اینچی داشته باشد و با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 2160x1080 پیکسل را به نمایش در بیاورد.

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 626 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز در نقش قلب تپنده Mi A2 ظاهر خواهد شد و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات آن هستند. منابع می گویند که دوربین اصلی Mi A2 از نوع دوگانه بوده و به دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده که به ترتیب از گشودگی دهانه لنز f/2.0 و f/1.8 بهره می برند.

دوربین جلو هم سنسوری 20 مگاپیکسلی داشته و با گشودگی دهانه لنز f/2.0 به دست مشتریان می رسد. دستگاه در مجموع قطری معادل 7.3 میلی متر و قامتی 165 میلی متری داشته و از باتری 2910 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. ناگفته نماند که نام Mi 6X احتمالاً به صورت انحصاری در خاک کشور چین استفاده می شود و این موبایل در دیگر نقاط جهان با همان نام Mi A2 شناخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aminkavian
    aminkavian | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    پیشرفت چینی ها تو تولید گوشی بی نظیر بوده ولی خیلی مونده که به پیشرفت های هواوی برسه
    هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده.

    • VàHïĐ Ğh
      VàHïĐ Ğh | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

      یک سوم جمعیت دنیا از هواوی استفاده میکنن؟! شوخی بی مزه ای بود ?

  • S∆M
    S∆M | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

    خسته نباشه چه پیشرفتی نسبت به مدل قبل داشته واووو !

مطالب پیشنهادی