ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Moto G6 و Moto G6 Play موبایل موتورولا
تکنولوژی

موتورولا دو موبایل Moto G6 و Moto G6 Play را اواخر اردیبهشت راهی بازار می کند

بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت یک خرده فروشی آنلاین در آمریکا به دست آمده، دو محصول جدید موتورولا یعنی Moto G6 و Moto G6 Play قرار است در میانه های ماه می مصادف با اواخر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت یک خرده فروشی آنلاین در آمریکا به دست آمده، دو محصول جدید موتورولا یعنی Moto G6 و Moto G6 Play قرار است در میانه های ماه می مصادف با اواخر اردیبهشت راهی بازار شوند.

اطلاعات مورد بحث پس از مدت کوتاهی از وبسایت خرده فروشی Frys برداشته شد، اما همین مدت کوتاه کافی بود تا ما بتوانیم اطلاعات تازه ای را در خصوص دو موبایل معرفی نشده موتورولا به دست بیاوریم.

از جمله این که Moto G6 قرار است از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. گرچه مدل دقیق مشخص نشده، اما گجت مذکور مجهز به یک پردازنده هشت هسته ای با کلاک هسته های ‍۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از سنسور ۸ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع برای دوربین سلفی و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی به عنوان دیگر مشخصات این محصول یاد شده است.

Moto G6 و Moto G6 Play موبایل موتورولا

نمایشگر نسخه ۳۲ گیگابایتی موبایل G6 Play از لحاظ ابعاد و رزولوشن تصویر با نسخه پایه G6 یکسان است، اما در زیر آن از یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک هسته های ۱.۴ گیگاهرتزی و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

بر اساس اطلاعات سایت مورد اشاره، موبایل Moto G6 موتورولا با قیمت ۲۵۰ و نسخه G6 Play با قیمت ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی