ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی به زودی موبایل گیمینگ بلک شارک را معرفی می کند

«بلک شارک» به تازگی تأیید کرده از موبایل ویژه گیمینگ خود در 24 فروردین ماه در بیجینگ چین رونمایی خواهد کرد. کمپانی بلک شارک (به معنی کوسه سیاه) که در واقع بخشی از شرکت شیائومی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

«بلک شارک» به تازگی تأیید کرده از موبایل ویژه گیمینگ خود در 24 فروردین ماه در بیجینگ چین رونمایی خواهد کرد.

کمپانی بلک شارک (به معنی کوسه سیاه) که در واقع بخشی از شرکت شیائومی است، قصد دارد موبایل های خود را تحت نام همین برند و نه شیائومی به بازار عرضه کند. به این ترتیب بالاخره شاهد نام برندی هستیم که تلفظ آن برای شهروندان بسیاری از کشورها راحت تر از شیائومی است.

همان طور که در پوستر دعوت نامه های این مراسم دیده می شود، قرار است این موبایل ویژه بازی از چیپست اسنپدراگون بهره ببرد؛ چیپستی که انتظار می رود اسنپدراگون 845 باشد. همچنین احتمال می رود که این موبایل از 6 یا 8 گیگابایت رم بهره مند باشد و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه تلفن هوشمند یاد شده به طور ویژه برای بازی طراحی شده، احتمالاً شاهد به کار گیری نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتز (مشابه با موبایل گیمینگ ریزر) برای آن خواهیم بود تا به این ترتیب کاربران تجربه روان تری را در نمایش بازی ها داشته باشند.

اگر منتظر بودید موبایل ویژه بازی ریزر فون را بخرید، شاید بد نباشد کمی دست نگه دارید تا بلک شارک از تلفن هوشمند خود رونمایی کند. با توجه به سابقه شیائومی در ارائه موبایل ها با قیمت ارزان تر به بازار، انتظار می رود تلفن هوشمند جدید بلک شارک نیز با قیمت مناسب تری نسبت به رقبایی از جمله ریزر فون به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    تا زمانی که بازی های که از گیم پد پشتیبانی می کنند زیاد نشه امیدی به این هم نیست

مطالب پیشنهادی