ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Secret-Supercar-Meet-2018
خودرو

بهشت از نوع خودرویی؛ گردهمایی 350 سوپر اتومبیل در انگلستان برگزار شد [تماشا کنید]

تصور کنید در جایی حضور دارید که تقریبا تمامی سوپر اتومبیل ها و خودروهای اسپرت مورد علاقه شما در آنجا گرد هم آمده و شما فرصت پیدا کرده اید که همه آنها را از نزدیک ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

تصور کنید در جایی حضور دارید که تقریبا تمامی سوپر اتومبیل ها و خودروهای اسپرت مورد علاقه شما در آنجا گرد هم آمده و شما فرصت پیدا کرده اید که همه آنها را از نزدیک ببینید. چه حسی به شما دست می دهد؟

قطعا چنین چیزی برای یک علاقه مند آتشین خودرو می تواند همانند یک رویا باشد. اما باید بگوییم که در اتفاقی مشابه چندی پیش جمعی از مالکین انواع اتومبیل های گران قیمت لوکس و سریع در انگلستان دور هم جمع شده و یک گردهمایی استثنایی خلق کرده بودند.

Secret-Supercar-Meet-2018

این گردهمایی برای هفتمین سال متوالی توسط انجمن رانندگان سوپر اتومبیل ها در فرودگاه Bruntingthorpe Aerodrome واقع در لسترشر ترتیب داده شده بود. برای سال 2018 بیش از 350 اتومبیل سریع در این فرودگاه دور هم جمع شده بودند که این رقم در مقایسه با 200 دستگاه حاضر در گردهمایی سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

Secret Supercar Meet 2018

در کنار مدل های خیابانی، اتومبیل های مسابقه ای و مخصوص پیست مثل فراری FXX و استون مارتین Vulcan نیز در این دورهمی خودرویی حضور داشتند. چندین دستگاه بوگاتی ویرون، انواع ساخته های لامبورگینی، رولزرویس، جگوار، پورشه، مرسدس بنز، کوئنیگ زگ و مکلارن برخی از شاخص ترین مدل های حاضر در این گردهمایی بودند.

Secret-Supercar-Meet-2018

نکته جالب برای ما ایرانی ها اینکه یک دستگاه آرش فربُد GT نیز در بین این مدل های افسانه ای دیده می شد. بد نیست بدانید بنیانگذار کمپانی آرش موتور فردی ایرانی الاصل به همین نام بوده و در سال 1999 این شرکت را در انگلستان تاسیس کرده است.

Secret Supercar Meet 2018

به گفته برگزار کنندگان، ارزش کل اتومبیل های موجود در این گردهمایی چیزی در حدود 105 میلیون دلار تخمین زده شده که در نوع خود کم نظیر و حتی شاید بی نظیر است. این رویداد جنبه خیرخواهانه نیز داشته و توانسته در عرض دو ساعت برگزاری 31 هزار دلار برای امور خیریه جمع آوری کند.

Secret Supercar Meet 2018

در پایان دعوت می کنیم کلیپ رسمی این دورهمی فوق العاده گران قیمت را تماشا فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    اونوقت ما تو کشورمون به یک خارجی کار آفرین اجازه اقامت هم نمیدیم.

مطالب پیشنهادی