ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حضور ناامیدانه ایران خودرو در نمایشگاه اتومکانیکاى استانبول

مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا که در شهر های بزرگ کشورهای صنعتی به شکل سالانه برگزار می شود به صنعت قطعه سازی اختصاص دارد و از جمله نمایشگاه های مهم برای تولید کنندگان خودرو و هولدینگ ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا که در شهر های بزرگ کشورهای صنعتی به شکل سالانه برگزار می شود به صنعت قطعه سازی اختصاص دارد و از جمله نمایشگاه های مهم برای تولید کنندگان خودرو و هولدینگ های بزرگ قطعه ساز به شمار می آید.

ایران خودرو نیز قصد دارد تا امسال با هدف افزایش صادرات قطعه، توسعه بازار، دسترسی به مشتریان جدید و افزایش سبد تولید قطعه طبق سفارش‌های مشتریان در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول حضور یابد.
ایران خودرو و در راستای حضور در شبکه تامین خودروسازان و قطعه سازان جهانی، این خودروساز در نمایشگاه اتومکانیکا در شهر استانبول ترکیه حضور فعالی خواهد داشت.درحال حاضر ایران خودرو،‌ قطعات مورد نیاز مشتریان را به صورت OEM یا غیریدکی در بخش های قطعات ریخته گری، پرسی و ماشین کاری شده به بازارهای هدف صادر می کند.
حجم صادرات قطعه توسط ایران خودرو در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ افزایش چشم‌گیری داشته و نزدیک به دوبرابر شده است.
بازارهای هدف صادراتی قطعات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه،‌ ایتالیا و اسپانیاست. ایران خودرو توانسته با تولید قطعات با کیفیت و استاندارد جهانی سهم مناسبی از بازار قطعات خودروسازان معتبر جهانی را کسب کند.نمایشگاه اتومکانیکا استانبول (نمایشگاه automechanika) که از آن تحت عنوان نمایشگاه قطعات یدکی خودرو استانبول نیز یاد می شود ، نمایشگاهی در زمینه صنعت خودرو و اتومبیل و لوازم یدکی و قطعات یدکی انواع خودرو است.

این نمایشگاه از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی برای ترکیه در زمینه نمایشگاه های پیرامون خودرو و قطعات یدکی آن در سطح بین المللی بحساب می آید که امسال از 16 تا 19 فروردین ماه برگزار مى شود.

با این وجود می توان حضور ایران خودرو را در این نمایشگاه، تلاشی نا امیدانه توصیف کرد، چرا که با توجه به عقب ماندگی تکنولوژیک صنعت خودروسازی کشورمان و محدودیت های بین المللی برای همکاری و تبادل مالی، عملا افق چندانی برای شکل گرفتن همکاری واقعی بین قطعه سازان ایرانی و شرکت های بزرگ بین المللی قابل تصور نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    حتما با خودشون گفتن کسی گه نگاه ما هم نمیکنه حداقل میریم به بهانه نمایشگاه ترکیه رو میگردیم چند دست لباس هم میخریم ? ?

  • EhsanNasiraei
    EhsanNasiraei | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    چیزی از ارزهاشون کم نمیکنه ولی?

  • sepehri
    sepehri | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    ایران فقط افتابه بلده خوب درست کنه و بس

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    سوال اینجاست که، آیا انتظار داشتید حضورمون امیدوار کننده باشه؟
    کسی اینجا هست که چنین انتظاری از ایران خودرو داشته باشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی