ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش داستانی بازی Spider-Man شما را غافل گیر خواهد کرد

روز گذشته سرانجام تاریخ انتشار بازی Spider-Man مشخص شد و به همین مناسبت کارگردان این بازی، برایان اینتهار، طی مصاحبه ای با نشریه گیم اینفورمر، اطلاعات تازه ای از این عنوان را بازگو کرده است. طبق ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

روز گذشته سرانجام تاریخ انتشار بازی Spider-Man مشخص شد و به همین مناسبت کارگردان این بازی، برایان اینتهار، طی مصاحبه ای با نشریه گیم اینفورمر، اطلاعات تازه ای از این عنوان را بازگو کرده است.

طبق این اطلاعات، مستر نگاتیو و کینگ پین به عنوان دشمنان اسپایدرمن در این بازی حضور خواهند داشت. البته این دو شخصیت تنها کاراکترهای منفی بازی Spider-Man نبوده و افرادی همچون شاکر، والچر و اسکورپیون نیز در این بازی حضور دارند. همچنین همانطور که پیش از این گفتیم، در یکی از DLC های بازی با نام «شهر هرگز نمی خوابد»، مراحل جدید و دشمنانی همچون بلک کت به Spider-Man اضافه خواهند شد.

سازندگان بازی در استودیو اینسامنیاک گیمز تلاش کرده اند تا چهره ای واقعی از شهر نیویورک که داستان بازی در آن می گذرد را ارائه دهند. این شهر در بازی Spider-Man وسعت بالایی داشته و از جزییات زیادی بهره می برد. جدا از شبیه سازی محیط نیویورک، بعضی از ساختمان های خیالی دنیای کتاب های مصور مارول مانند برج اونجرز هم در این بازی حضور خواهند داشت.

 بازی Spider-Man

با وجود آن که بازی Spider-Man روی شبیه سازی دنیای کامیک های اسپایدرمن به طور خاص متمرکز شده است، سازندگان این بازی در استودیو اینسامنیاک گیمز جهانی خلق کرده اند که با دنیای مارول تداخلی نداشته باشد.

همچنین در این بازی به جای لوگو مشکی همیشگی اسپایدرمن از لوگو سفید رنگی که اندازه بزرگ تری دارد، استفاده شده است. ظاهراً دلیل استفاده از این لباس به آزمایش های علمی خاصی که توسط پیتر پارکر انجام می شود بر می گردد. همچنین پیتر در ابتدا بازی لباس کاملاً متفاوتی خواهد پوشید که اطلاعاتی از آن به دلیل افشا نشدن داستان بازی در دسترس نیست.

همچنین لازم به ذکر است که بالون های همیشگی اسپایدرمن که در عناوینی همچون بازی Spider-Man 2 شاهد آن بودیم در این بازی حضور نخواهند داشت. البته نیویورکی که داستان بازی در آن جریان دارد خالی نیست و کارهای جانبی زیادی برای انجام دادن در Spider-Man وجود دارند.

در حال حاضر فعالیت های جانبی همچون جمع آوری کوله پشتی ها، تسخیر پایگاه های دشمنان، متوقف کردن جرایمی که به صورت تصادفی در خیابان ها رخ می دهند، در بازی تایید شده است.

علاوه بر موارد بالا، شخصیت Taskmaster در بازی حضور خواهد داشت و ماموریت هایی در قالب خنثی کردن بمب را به اسپایدرمن خواهد داد. طی این دست ماموریت ها باید در زمان مشخصی، بمبی که در نقطه از نیویورک کار گذاشته شده است را خنثی کنید.

تکمیل این ماموریت ها باعث می شود تا پیتر امتیازهای لازم برای ارتقای توانایی های خود را به دست آورد. اسپایدرمن می تواند با مردم شهر نیز ارتباط دوستانه ای برقرار کرده و با آن ها سلفی گرفته و شوخی کند.

طبق گفته کارگردان بازی، داستان بازی Spider-Man طی چند هفته اتفاق می افتد و بسیاری از اتفاقات آن هنوز به صورت مخفی باقی مانده است. همچنین مری جین به عنوان یک شخصیت قابل کنترل در بازی حضور خواهد داشت و طبق نظر کارگردان بازی، حضور او بسیاری از مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد. در حال حاضر مشخص شده که مری جین از هویت مرد عنکبوتی آگاه است اما آن ها هنوز درگیر رابطه عاشقانه خود نشده اند.

برایان اینتهار در انتها اعلام کرده است که طی بخش داستانی، شاهد مرگ عمو بن نخواهیم بود. همچنین سازندگان بازی اعلام کرده اند که در Spider-Man خبری از پرداخت های درون برنامه ای نیست.

این بازی 16 شهریور سال جاری به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. می توانید جزییات نسخه های ویژه Spider-Man را از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    خیلی گرافیکش خوب به نظر میاد.
    با این جور گرافیک ها که رنگ های زنده و براق دارن خیلی حال میکنم.
    حیف که فقط بزای پلی استیشن میاد.

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    بابا ای گ ه تو هر چی DLC. یاد گرفتن بازی کامل درست نمیدن بیرون هی زرت و زرت DLC پولی میدن بیرون بعدش. اصن تاخیر بزنین لانچ بازی رو ولی همه محتوای کامل رو عرضه کنین. خدا تومن پول بازی میدی بعد تو یه سال بعدش باید همون قدر دوباره پول بدی که چیزی رو که باید از همون اول می‌داشتی رو بهت بدن.

  • jax
    jax | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    برای اسم کاربریت هم که شده لایکت کردم??

مطالب پیشنهادی