ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهای حفاظت از حریم شخصی؛ سازمان نظارت بر رسانه‌های روسیه خواستار فیلترینگ تلگرام شد

به گزارش وب سایت ABC News، سازمان نظارت بر رسانه های روسیه از دادگاهی در این کشور خواسته تا پیام رسان تلگرام فیلتر شده و از دسترس کاربران خارج شود. این سازمان که نظارت بر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به گزارش وب سایت ABC News، سازمان نظارت بر رسانه های روسیه از دادگاهی در این کشور خواسته تا پیام رسان تلگرام فیلتر شده و از دسترس کاربران خارج شود.

این سازمان که نظارت بر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه را برعهده دارد می گوید شرکت تلگرام، اولتیماتوم تعیین شده برای ارائه کدهای رمزنگاری شده تلگرام به سازمان امنیت روسیه را نادیده نگرفته و شکایت خود را به دیوان عالی این کشور برده است. این در حالی است که تلگرام از مدت ها پیش اعلام کرده بود که به چنین ابزارهایی برای رصد پیام های کاربران دسترسی ندارد.

بعد از این ماجرا، پاول دوروف، بنیانگذار شرکت تلگرام گفته است که درخواست دولت مسکو برای نظارت بر پیام های کاربران، مصداق نقض حریم شخصی آنها به حساب می آید و این عمل را محکوم کرده است.

ناگفته نماند که تلگرام طی چند وقت اخیر در ایران هم با مشکلاتی مواجه شده و خبرهایی ضد و نقیض درباره فیلترینگ آن تا پایان فروردین ماه به گوش می رسد. این طرح مثل همیشه موافقان و مخالفان خاص خود را دارد و ظاهراً هنوز تصمیم قاطعی در قبال وضعیت این پیام رسان اتخاذ نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • u kh
    u kh | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    @محمدی
    رسما داری دروغ میگی روسیه تو چند دهه اخیر به ما تکنولوژی نظامی داده??!!!
    همین مونده بود از روسیه تعریف کنی ،میدونی زمان جنگ روسیه چقد به عراق سلاح داد میدونی چقد هواپیما و تانک و...داد سیستم پدافند هوایی پیشرفته رو که برا بغداد طراحی کرد !!!
    در حالی که توی همون جنگ آمریکا به ایران سلاح فروخت.و روسیه مارو بازی میداد.
    روسیه سر همون s300 تاریخ گذشتش چقد مارو بازی داد کی پول گرفت کی تحویل داد???غیر اون چی داده به ما?اونم کار به شکایت کشید و الا معلوم نبود کی بده،غیر اون چی داده?یه هواپیما میده?
    میدونی چقد برا راکتور بوشهر بدقولی و ادا اطوار درآوردن?حالا رفته تو ترکیه ،همون ترکیه ای که هواپیماشونو زد کلنگ نیروگاه اتمی میزنه ،ما چی کار کردیم فرودگاه گذاشتیم در اختیارش ،آسمون گذاشتیم در اختیارش ،چی کار کرد برامون? یه بار اونم توی همین ماه اخیر یه پیش نویس قطع نامه رو وتو کرد .که البته دستشم درد نکنه .

  • 007
    007 | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    حمید رضا همون یوسف پخ یدی سیکتیر

    • yosof
      yosof | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

      جواب منطقی که ندارید.اینو میدونستم.یا فحش میدین یا پرت و پلا
      اما جدیدا چیز جالبی کشف کردم.اینکه علم غیب هم دارین
      تو و محمدی غیبگویی کردین که من همون حمیدرضا هستم.واقعا تبریک میگم بهتون با این نبوغ سرشار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی