ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

قفل ضبط صدا و پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب؛ جدیدترین امکانات واتس‌اپ

واتس‌اپ در به‌روزرسانی اخیرش که ساعاتی پیش منتشر شد، دو قابلیت ارزشمند دریافت کرده: یکی امکان قفل دکمه ضبط صدا و دیگری پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب در محیط برنامه. دو قابلیت مذکور هم‌اکنون در نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

واتس‌اپ در به‌روزرسانی اخیرش که ساعاتی پیش منتشر شد، دو قابلیت ارزشمند دریافت کرده: یکی امکان قفل دکمه ضبط صدا و دیگری پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب در محیط برنامه. دو قابلیت مذکور هم‌اکنون در نسخه iOS و بتای ۲.۱۸.۱۰۲ اندروید واتس‌اپ در دسترس هستند.

قفل ضبط صدا به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به نگه داشتن دکمه مخصوص این کار، دست‌تان را آزاد کرده و تا مدت زمان دلخواه به ضبط صدایتان بپردازید. برای قفل هم کافیست به سادگی انگشت‌تان را روی آیکن میکروفون به سمت بالا بکشید.

به نظر می‌رسد که واتس‌اپ ایده اضافه کردن این قابلیت را از اپلیکیشن تلگرام الگوبرداری کرده است. اما قابلیت بعدی، یعنی پلی‌بک از یوتوب یکی از مفیدترین خصوصیاتی است که تا‌کنون به پیام رسان واتس‌اپ اضافه شده. تا پیش از این با اشتراک‌گذاری یک لینک از یوتوب، ناچار به باز کردن ویدیو در اپلیکیشن یا وبسایت یوتوب بودید.

اما حالا و به لطف این قابلیت تازه، تمام لینک های به اشتراک‌گذاری شده مستقیما از محیط واتس اپ قابل پخش هستند و به گزارش Android Authority حتی امکان تماشا در حالت تصویر در تصویر را نیز دارند.

اگر از واتس‌اپ استفاده می‌کنید و دوست دارید کاربرد این قابلیت‌ها را در عمل ببینید، قادرید همین حالا جدیدترین نسخه این پیام‌رسان را از اپ استور یا گوگل‌پلی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • 007
    007 | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    خبری از این یوسف?????? گور به گور شده‌و‌حمید رضا????? نیست

  • حامد
    حامد | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    این یعنی بازار رقابتی

    نه بیاییم از بیخ و بن رقیبا رو بزنیم تا عزیزک و نازپروردمون بتونه ۲ میلیون یوزر عمدتا تلوزیون ببین جمع کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی