ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ربات تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Rankcheck؛ دسترسی سریع تر به رتبه الکسا با تلگرام

مسلما ارزش یک سایت را نمی توان با رتبه الکسای آن سنجید، اما مدیران از این سرویس به عنوان معیاری برای بهتر شدن و ارتقا کیفی فعالیت های خود استفاده می کنند. بررسی رتبه الکسا ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

مسلما ارزش یک سایت را نمی توان با رتبه الکسای آن سنجید، اما مدیران از این سرویس به عنوان معیاری برای بهتر شدن و ارتقا کیفی فعالیت های خود استفاده می کنند. بررسی رتبه الکسا هم کار چندان سختی نیست و فقط کافیست به سایت این سرویس رجوع و نام وبسایت خود را در سرچ بار آن جستجو کنید.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند. یکی از همین مسائل هم که امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام به آن می پردازیم، بررسی مداوم رتبه الکساست که می شود از طریق Rankcheck دسترسی سریع تری به آن داشت و به کارها سرعت بخشید.

Rankcheck ربات ساده ای است و هیچ ویژگی عجیب و غریبی در آن دیده نمی شود و تنها کاری هم که می شود با آن انجام داد بررسی رتبه الکساست. البته سازندگان این ربات دو حالت برای بررسی رتبه الکسا در اختیارتان قرار داده اند. دو حالتی که می توان با یکی از آن ها در هر لحظه رتبه سایت خود را ببینید و با دیگری هم هر ۲۴ ساعت یک بار رنک الکسای تان را راس ساعت ۲۰:۰۰ دریافت کنید.

Rankcheck

برای دسترسی به هر یک از این حالت ها نیز فقط کافیست همانطور که راهنمای Rankcheck برای شما توضیح داده عمل کنید. به فرض اگر می خواهید در همان لحظه رتبه سایت خود را ببینید بهتر است ابتدا از دستور unset/ استفاده کنید تا بررسی های ۲۴ ساعتی ربات غیر فعال شوند. پس از آن، فقط باید لینک وبسایت تان را به دست Rankcheck بسپارید تا در کسری از ثانیه، رتبه آن در مقابل تان ظاهر شود.

به غیر از همین موارد نیز، در ربات Rankcheck چیز خاص دیگر دیده نمی شود. البته ناگفته نماند که این ربات از سرعت نسبتا خوبی برخوردار است و خیلی راحت با استفاده از آن می شود کارهای روزانه را کمی سبک تر کرد و به جای جستجوهای متعدد در فضای وب، از تلگرام و ربات های خوب آن کمک گرفت.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی