ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین رندر از گلکسی J7 Duo ، شمایل کلی و برخی مشخصات این میان‌رده را تایید می کند

آنطور که از گزارش های تازه بر می آید، موبایل معرفی نشده Galaxy J7 Duo سامسونگ تقریباً برای رونمایی رسمی آماده شده است. از آن جایی که کمپانی کره ای همین روز گذشته دفترچه راهنمای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

آنطور که از گزارش های تازه بر می آید، موبایل معرفی نشده Galaxy J7 Duo سامسونگ تقریباً برای رونمایی رسمی آماده شده است. از آن جایی که کمپانی کره ای همین روز گذشته دفترچه راهنمای این موبایل را در وب سایت خود آپلود کرد، دیگر لازم نیست برای معرفی گلکسی J7 Duo یا دیگر مدل های احتمالی آن زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

به تازگی رندری به ظاهر رسمی از این اسمارت فون میان رده منتشر شده که شمایل کلی دستگاه را به تصویر می کشد. این تصویر برخی از جزییات به گوش رسیده مانند فلاش LED جلویی و تعبیه سنسور اثر انگشت در دکمه فیزیکی هوم را تایید می کند.

گلکسی J7 Duo بدون تردید یکی از دیوایس های نامتعارف سامسونگ است که همراه با دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ قابلیتی که معمولاً برای دیوایس های گران قیمت تر در نظر گرفته می شود. سایر مشخصات دستگاه هم کاملاً میان رده هستند: پردازنده اگزینوس 7885، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p و سه گیگابایت حافظه رم.

نکته مثبت دیگر درباره گلکسی J7 Duo اینکه به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.0 اوریو به دست مشتریان می رسد. میان رده جدید سامسونگ به صورت متمرکز برای بازار هند در نظر گرفته شده اما تحت عناوینی متفاوت، به دیگر نقاط جهان هم پا می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی