ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ امسال به کنسول‌ها می‌آید [تماشا کنید]

بازی Divinity: Original Sin 2 طی تابستان جاری برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. وظیفه نشر این بازی تحسین شده برای کنسول های نسل هشتم را باندای نامکو بر عهده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بازی Divinity: Original Sin 2 طی تابستان جاری برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. وظیفه نشر این بازی تحسین شده برای کنسول های نسل هشتم را باندای نامکو بر عهده گرفته است.

سازنده بازی یعنی استودیو Larian، امکان تجربه بازی به صورت چهانفره آنلاین و دو نفره آفلاین را روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید کرده است. نسخه کنسولی بازی شامل محتوا و ویژگی های جدیدی خواهد شد که جزییات آن با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی اعلام می شود.

مدیرعامل استودیو Larian دلیل انتخاب باندای نامکو به عنوان ناشر کنسولی بازی را در تجربه بالای این کمپانی در نشر بازی های نقش آفرینی برای کنسول ها می داند.

کمپین کیک استارتر بازی Divinity: Original Sin 2 طی تنها 12 ساعت به میزان مبلغ درخواستی سازندگانش رسید. بازی به صورت «دسترسی زودهنگام» در سال 2016 روی پلتفرم استیم قرار گرفت و پاییز سال گذشته میلادی به طور کامل برای پی سی منتشر شد.

این بازی را می توان به دلایل زیادی، یکی از بهترین نمونه های نقش آفرینی کلاسیک در نسل جاری بازی های ویدیویی دانست. طبق گزارش استیم، بازی Divinity: Original Sin 2 در سال گذشته یکی از پر فروش ترین عناوین این پلتفرم مجازی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی