ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای آموزشی اپل با محوریت آیپد نسل ششم و قلم اپل را تماشا کنید

اپل عاشق ویدیوهای آموزشی خود است. این کمپانی طی یک سال اخیر دائماً ویدیوهایی برای آموزش کار با محصولات جدیدش منتشر کرده و آیپد نسل ششم که از قلم اپل پشتیبانی می کند هم از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اپل عاشق ویدیوهای آموزشی خود است. این کمپانی طی یک سال اخیر دائماً ویدیوهایی برای آموزش کار با محصولات جدیدش منتشر کرده و آیپد نسل ششم که از قلم اپل پشتیبانی می کند هم از این قاعده مستثنی نیست. این کمپانی اخیراً 6 کلیپ کارآمد منتشر کرده که برخی از قابلیت های آیپد جدید را به سادگی هرچه تمام تر آموزش می دهند.

در نخستین ویدیو به قابلیت اسپلیت اسکرین Split View پرداخته می شود که امکان مولتی تسک میان دو اپلیکیشن را فراهم می کند و ویدیوی دوم هم چگونگی طراحی روی اسکرین شات ها را آموزش می دهد. هر شش ویدیو بسیار کوتاه و دوست داشتنی هستند و اندکی بیشتر یا کمتر از 1 دقیقه طول می کشند.

اگرچه این ویدیوها برای افراد حرفه ای چندان کارآمد نخواهند بود اما قطعاً به درد مشتریانی می خورند که قصد دارند برای نخستین بار به سراغ آیپد اپل بروند و کار با قلم اپل را تجربه کنند.

آیپد نسل ششم در روز 27 مارس به صورت رسمی معرفی شد و طی هفته گذشته، با قیمت 329 دلار به بازار آمد. این نخستین آیپد غیر پرو است که از قلم اپل پشتیبانی می کند و به صورت خاص برای مصارف آموزشی ساخته شده؛ اما می تواند به عنوان یک تبلت مقرون به صرفه و کارآمد نیز ظاهر شود. سایر ویدیوهای تازه اپل در پایین قابل مشاهده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی