ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

ضبط مکالمات اسکایپ با حالت Content Creators آسان تر از همیشه خواهد شد

اسکایپ بالاخره و بعد از 15 سال از قابلیت ضبط مکالمات برخوردار می شود. مطابق گزارشات جدید، تیم اسکایپ به زودی راه ساده ای برای ضبط مکالمات در اختیار کاربران قرار می دهد که البته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اسکایپ بالاخره و بعد از 15 سال از قابلیت ضبط مکالمات برخوردار می شود. مطابق گزارشات جدید، تیم اسکایپ به زودی راه ساده ای برای ضبط مکالمات در اختیار کاربران قرار می دهد که البته در این راه از اپلیکیشن های شخص ثالثی مثل Xsplit، Wirecast و Vmix کمک خواهد گرفت.

ابزاری که نام بردیم در کنار بسیاری از محصولات دیگر سال هاست که امکان ضبط مکالمات اسکایپ را برایتان فراهم می کنند اما به نظر می رسد که مایکروسافت حالا به دنبال راه ساده تری برای این کار می گردد.

با اضافه شدن حالتی به نام Content Creators به کلاینت دسکتاپ اسکایپ، کاربران مک و ویندوز می توانند از طریق ایجاد تعامل میان این اپلیکیشن و نرم افزارهای شخص ثالث به ضبط مکالمات خود بپردازند.

حالت Content Creators که به طور اختصاصی برای ویدیو بلاگرها و استریمرها طراحی شده، به آنان این امکان را می دهد که مکالمات خود را در سرویس هایی مثل یوتوب یا توییچ استریم کرده و حتی فایل های صوتی مکالمات را به ادوبی پرمیر پرو منتقل و ویرایش نمایند.

اسکایپ قرار است که از این تعامل با اپلیکیشن های شخص ثالث در نمایشگاه NAB پرده برداری کند که هفته آینده در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد. مطابق گزارشات، به نظر می رسد که حالت Content Creators تا پایان تابستان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی